sobota, 31 października 2015

Pytania & odpowiedzi

Hej

 Przez ostatni czas dostałam dużo nominacji do LBA- czyli pytania i odpowiedzi i nominowanie innych osób. Postanowiłam, że zrobię to trochę inaczej i odpowiem na różne pytania z blogów, które mnie nominowały i jeszcze dorzucił pytania mój kolega z klasy, pozdrawiam ;) Będzie to taki mały misz masz, ale może dowiecie się o mnie czegoś nowego. Pytania są od różnych osób i trudno mi je tutaj wszystkie wymienić, także przepraszam :/
Przy okazji dodałam zdjęcia, które robiłam w ostatnim czasie m.in do wyglądu bloga i ich nie wstawiłam.


 Dlaczego blogujesz? Co Cię w tym kręci?
Bloguję, bo sprawia mi to przyjemność. Lubię wstawiać tutaj swoje pomysły i ciesze się gdy kogoś skorzysta z jakiejś lekcji rysowania, DIY.


 Dlaczego taka, a nie inna, tematyka bloga?
Blog jest o tym co mnie naprawdę interesuję i (chyba) w miarę się na tym znam.

 Czym się interesujesz?
Rysunek, fotografia, blogowanie, moda, DIY i trochę muzyka.

Czy masz zwierzątko domowe? Jeśli tak - jak się wabi?
Mam rybki, nie mają imion :)

 Czy uprawiasz (regularnie) jakiś sport?
Nie, jakoś za sportem nie jestem :P

 Co lubisz robić w swoim wolnym czasie?
Rysować, robić zdjęcia , DIY, czasem też (niestety) siedzieć i gapić się w ekran :P

 Jakiej muzyki słuchasz? Jaki jest Twój ulubiony artysta/zespół?
Głównie to Rock i różne jego podgatunki. Najbardziej lubię zespoły: Nirvana i Guns N' Roses.


 Wolisz oglądać filmy czy czytać książki? Dlaczego?
Trudne pytanie, bo lubię bardzo to i to. ale ostatnio dość dużo czytam książki i je wybiorę, lubię sama wyobrażać rzeczy, które są w nich napisane.


 Kim chcesz zostać w przyszłości?
Projektantka mody, albo coś związanego z rysunkiem :)

 Najlepsza książka jaką do tej pory przeczytałaś?
"Wypowiedz jej imię" to jedna z nielicznych książek, które "połknęłam". Jest naprawdę świetnie napisana, ciągle toczy się akcja. Teraz w sam raz na Halloween :)

Od ilu lat rysujesz "na poważnie"
Nie mam pojęcia, rysuje już naprawdę długo i nigdy nie myślałam od kiedy zaczęłam na poważnie, ale pewnie 3-4 lata temu około :)

Twój ulubiony film?
Lubię filmy Tima Burtona i Harrego Pottera, nie umiem wybrać jednego.

 Bez jakich rzeczy nie wyjdziesz z domu?
Nie licząc tych oczywistych rzeczy to na pewno telefon, 
 Wolałabyś posiadać umiejętność czytania w myślach czy latania?
Latania, wreszcie nie musiałabym biegać do szkoły jak mam mało czasu :P
 Jesteś duszą towarzystwa czy raczej typem samotnika?
Pół na pół, lubię przebywać w towarzystwie, ale czasem wolę sama posiedzieć
 Twoja najukochańsza bajka z dzieciństwa?
Witch, haha bardzo je lubiła. Mam całe teczki pozapełniane rysunkami z ich postaciami.
 Cecha, którą najbardziej cenisz w innych ludziach?
Myślę, że dystans do siebie

Jeśli lubisz czytać książki, to o czym? (np. o wampirach, aniołach i tym podobnych książkowych bohaterach)
Najbardziej lubię horrory, może też kryminały, ale musi być akcja :D


 Kończysz czytać książkę. Co robisz? Odkładasz tą i po prostu sięgasz po kolejną, czy długo nad nią myślisz, a kiedy dowiadujesz się, że będzie kolejna część, przez wiele godzin przeszukujesz internet, żeby się dowiedzieć, kiedy będzie jej premiera, a następnie załamujesz się, kiedy okazuje się, że będzie dopiero za rok?
Biorę kolejną książkę do ręki, ale nadal myślę nad poprzednią historią. Czasem szukam czy są kolejne części, ale raczej się nie załamuje, im dłużej czekam tym bardziej chcę ją przeczytać.

 Co skłoniło Cię do pisania bloga?
Dwa lata temu dużo osób ze strony z projektami/rysunkami zakładało blogi. Strasznie mi się to podobało, miałam sporo pomysłów, dlatego postanowiłam też go założyć i póki co nie żałuję. Blogowanie bardzo rozwija np. u mnie pisanie  :)


Kiedy i w jaki sposób poznałaś TopModel?
Moja koleżanka dostała kiedyś szkicownik na urodziny, dała mi szkic z niego do rysowania i ja po kilku dniach kupiłam swój pierwszy, później był kolejny, kolejny i tak już rysuje od kilku dobrych lat na szkicach TM.



To mniej-więcej wszystkie pytania, ale jeśli chcielibyście się mnie o coś zapytać, możecie pisać w komentarzach.


5 komentarzy:

  1. Super post, wiele się o tobie dowiedziałam :P ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, tez lubię HP. Czy moglabys mi pomoc z wygladem bloga? Chodzi o gorne menu takie jak u cb? Serdecznie pozdrawiam

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby zrobić takie menu trzeba wpisać kod, który możesz dostosować (kolory stron).Na tym blogu jest to dość dobrze wytłumaczone : http://www.mypastel-garden.pl/2014/11/jak-zrobic-pasek-stron-u-gory-bloga.html :)

      Usuń
  3. Super odpowiedzi, lubie tego typu posty. choć nie za często, by pojawiały się :) łądny wygląd bloga ;)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :)
    zapraszam przy okazji: http://lakaii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń