niedziela, 8 listopada 2015

DIY Jesienne świeczniki

 Hej
Od jakiegoś czasu robię dekoracje jesienne. Zainspirowały mnie różne DIY na instagramie i postanowiłam też coś pokombinować. Zrobiłam dwa świeczniki, oba są z użyciem liści i słoików, oprócz tego potrzeba trochę farby, kleju, kasztanów i oczywiście świeczek. Takie świeczniki wyglądają bardzo oryginalnie i są niedrogie, bo połowę rzeczy, z których korzystamy możemy znaleźć w parku, lesie.



Zbieramy i czyścimy liście. Ja zebrałam liście klonu.
Oprócz liści będą nam potrzebne te rzeczy:
Odcinamy końcówki liści.





Smarujemy klejem od wewnętrznej strony, najlepiej jeśli będzie to mocniejszy klej, a nie do papieru.

Obklejamy nasz słoik.



Do środka wkładamy świeczkę i zapalamy. 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Naklejamy na środku słoika liść, można też go odrysować na kartce i nakleić szablon.


Nakładamy farbę na paletkę. 


Następnie malujemy cały słoik od góry do dołu, jest to ważne ponieważ będzie to lepiej wyglądać i będzie mniej prześwitów.


Gdy farba wyschnie odklejamy liść i lekko czyścimy szybkę słoika, bo jak widzicie u mnie jest ona brudna od kleju i resztek liścia.

Wybieramy jakiś mały pędzelek i złotą lub srebrną farbę.


Malujemy kontury po liściu.



Do środka wsypujemy kasztany i wkładamy świeczkę.


obwiązujemy jakąś wstążeczką lub czymś co znajdziecie w szafkach i gotowe !


Jak podobają Wam się takie propozycje, zrobicie którąś z nich?

15 komentarzy:

  1. Takie zabawy to raczej nie dla mnie. O wiele bardziej lubię pisać niż robić ręcznie robione ozdóbki, mimo, że fajnie wyglądają to od czasów gimnazjum skończyłam z taką zabawą, bo mnie to po prostu nie kręci.
    Mimo wszystko fajnie popatrzeć jak inni robią takie cudeńka.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten drugi farbą ładniejszy i ślicznie wygląda jak się pali,więc pewnie skorzystam z tego pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam podobne diy, te co Twój drugi pomysł, tylko zamiast liścia było serce :)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam że znowu wyczarujesz coś niesamowitego *o* . Ja już niestety dawno pozbyłam się moich liści które ozdabiały mój parapet ale zostały mi się jeszcze kasztany więc klimat jesieni jeszcze jest :3 Czekam wraz z moim rozwalonym gardłem ( :( ) na kolejne posty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły na jesienne lampiony. Można doskonale spędzić czas w długie, jesienne wieczory i wyczarować takie piękne świeczniki :)
    Zapraszamy: http://szaloneblogerki.blox.pl/html :)
    Dopiero zaczynamy przygodę z blogowaniem, ale wkrótce będzie więcej pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły na proste świeczniki! Ten drugi pomysł jest szczególnie świetny :D Chętnie spróbuję!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepięknie ;)

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoiczek wygląda cudownie ♥
    Świetny pomysł!
    http://yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. rok temu robiłam meega podobny ale bez malowania i wyszło pięknie! Twój też jest niczego sobie :)
    Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł :)
    zapraszam do mnie. może wsp obs? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobał mi się drugi pomysł. Na pewno w niedalekiej przyszłości zrobię coś takiego u siebie :) http://wystarczyjedenusmiech.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo spodobał mi się drugi pomysł. Na pewno w niedalekiej przyszłości zrobię coś takiego u siebie :) http://wystarczyjedenusmiech.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat mam kilka wolnych słoiczków i kompletnie nie wiedziałam co z nimi zrobić. Lecę po liście!
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń