poniedziałek, 24 lutego 2014

Wikaablog i zapowiedź lekcji rysowania

Hej
Właśnie przyszłam ze szkoły i jestem zmachana bo mielismy dzisiaj dwa w-f''y a jeszcze czeka mnie dodatkowy angielski :/ No, ale trudno jakos przeżyje ;D
Chciałabym was zaprosić na bloga mojej takiej internetowej przyjaciółki :)
Bardzo ją lubie, fajnie się z nią pisze i jest mega fajną dziewczyną :) a jej blog ma niepowtarzalny styl a posty są ciekawe i często dodawane.
Wiktoria bardzo by chciała uzbierac obserwatorów wiedz jeśli możecie to bardzo prosze wejdzcie na jej bloga i zaobserwujcie :)
 
Jej blog: KLIK
 
 
Z góry dziekuję :)

 
 
 
 
Druga część postu to zapowiedź lekcji rysowania. Ostatnio dostałam dużo próśb o róznego typu lekcje. Dlatego będę robic je w kolejności jak kto mi przysłał, czyli:
- Strój w Magic Fun
- syrenka ( podobna do tej co miałam na konkursie)
- spodenki jeansowe z przetarciami
- glany
-spodnie moro
 
Strój w magic fun będzie miał kilka części i syrenka będzie miała kilka części a każdą lekcje dodaje tak mniej wiecej jedną na tydzień bo inaczej się nie wyrabiam. Wiedz potrwa to kilka tygodni zanim to wszytsko zrobie chyba, że będę miała jakieś wolne bo podobno mam w marcu mieć rekolekcję to lekcję mogą być szybciej.
 
PS. Jutro dodam recenzje kredek bic na bloga :)
 
Ja juz lece bo zaraz mam angielski pa
 

3 komentarze:

  1. Jeju dzięki Agata :* Kocham cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zostalas nowinowana do LBA: http://maria-passions-drawing-life.weebly.com/
    ~mdesigner z topmodel :)

    OdpowiedzUsuń