piątek, 14 lutego 2014

Nowa gazeta i wyniki konkursów

Hej
Na poczatku chce wam podziękować za tyle obserwatorów, wyświetleń, kometarzy oraz głosów na angielskiem tm. Doszłam już do 20 miejsca, ale dużo osób mnie prześcigneło i teraz jestem 34 ;_; po mimo to i tak się cieszę że mam takie miejsce na ok. 120 osób . Jelsi ktos miałby ochotę jeszce zagłosować to kliknijcie TU.
 
Przez ostatni tydzień dużo się działo na Top-model min. zostały ogłoszone wyniki z gazetki, która już leży na mojej szafce oraz wyniki z internetowego konkursu.
 
 
 
Do gazetki jak zawsze dołączono 4 szkice z modelkami duuuży plakat tym razem z Neylą oraz karnawałowe szablony. Projektantka miesiąca została osoba która moim zdaniem powinna juz być we wcześniejszych gazetach bo bardzo fajnie rysuje i ma dużo ocen przy projektach, aaa została nią krzywa.emo.lol Wyniki konkursu z gazety są KLIK
 
 
KONKURS INTERNETOWY:
Dominika lat 14 - Idealnie dobrana poza do przebrania, minimum kolorów, ale dbałość o szczegóły. Extra!
 
Dorota lat 14 - Piękne pastelowe kolory, świetny pomysł z barwioną koronką, gratulacje!
 
 
Karolina lat 14 - Świetny pomysł i wykonanie
 Olga lat 14 - Zwiewna i elegancka, istna sówka!
 
 

Patrycja lat 14 - Urzekły nas te karty A poważnie: świetny pomysł i kolorystyka!
 
 

Patrycja lat 16 - Świetny pomysł, perfekcyjne wykonanie. Takiego stroju nie powstydziłaby się Heidi Klum!!!
 
Ala lat 13 - niebywały przepych dodatków i wspaniała kolorystyka. Karnawał w Wenecji jak się patrzy!
 
Julia lat 13 - świetna kreska i dbałość o szczegóły, nie mówiąc o super pomyśle!
 
Karolina lat 13 - Zwiewna i zalotna czarownica, czy raczej dobra wróżka? Super wykonanie!
Natasza lat 13 - Ten projekt ubawił nas do łez! Wielki plus za pomysłowość i wykonanie!
Oliwia lat 13 - To w zasadzie nie projekt, ale kadr z filmu! Jesteśmy pod wielkim wrażeniem!
 
 
Paulina lat 13 - Super pomysł, kolory i dbałość o szczegóły
Maja lat 12 - Kolory nas po prostu oszołomiły! Wielkie brawa!!!
Ola lat 12 - Piękne pióra i kolorystyka!
Oliwia lat 12 - Projekt jak zdjęcie z magazynu mody, lubimy to!
Weronika lat 12 - Perfekcyjna kreska, kolorystyka, pomysłowość, tak trzymać!
Aleksandra lat 11 - Urocza i delikatna Pani Pszczółka, super!
Karolina lat 11 - Karnawał w RIO w pełni, extra!
Ksenia lat 10 - Piękne kolory i pomysł, gratulacje!
Martyna lat 11 - Przepiękne kimono - chcemy takie mieć! I zazdrościmy talentu oczywiście...
Roksana lat 9 - Gratulujemy talentu i pomysłowości, zwłaszcza naszej najmłodszej laureatce!
Zosia lat 11 - TOPModel na Dzikim Zachodzie? To jest pomysł - super!
 
To juz wszystkie prace. Sporo ich. Ja też wysyłałam, ale niestety nie wygrałam.. Nie dziwei się bo było bardzo dużo swietnie rysujacych osób z orginalnymi pomysłami a moje xD
 
Dzisiaj jak juz pewnie jażdy wie są także walentynki. Ja zabardzo nie obchodze bo nie mam z kim ;), ale życzę wam wsztyskiego najlepszego :)
 
Polecam wam blogi moich przyjaciółek: Ani i Karoliny
 
 
Która z was wygrała w konkursie?
 
 
 
 
 
 
 
 

1 komentarz: