niedziela, 9 lutego 2014

Kreatywna zawieszka

Hej
W poniedziałek przyszła do mnie paczka od Top Model, ale recenzja tego co było w niej dopiero dzisiaj. Pierwszy tydzień po feriach a już zadane tyle sprawdzianów, dlatego było mało czasu żeby zrobić zawieszkę oraz słabe światło do robienia zdjęć. Na szczeście jest weekend i można yło się troche pobawić :)

Do wyboru są 3 zestawy zawieszek: świnka morska, króliczek i kot. Mi się akurat trafił króliczek w takim ciemnym różu. (na tym zdjęciu jest o wiele jaśniejszy)
Zestaw do tworzenia zawieszek Top Model

Całe opakowanie


Z boku
 
Tył



Instrukcja w której jest pokazane jak zrobić ścieg (4 sposoby do wyboru) oraz jak przyszyć guzyki.
Bardzo mi się spodobało ,że jest podane ile cm uciąć sznurka. Czesto gdy coś szyję ucinam zbyt krótkie kawałki i trzeba dowiązywać, a tu nietrzeba sie martwić.


 
 
Wszystko po wypakowaniu wyglądało tak:
 





Po kolei wszystkie rzeczy:




2 cześci do zszycia (czarna strona jest od wewnątrz, a miekka różowa od zewnątrz)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Srebrna nitka do przyszycia guzików i koralików oraz igła z mniejszym oczkiem i bardziej ostrą koncówką.
 
 
 
 
 
 
 
Tu z koleji ugła mniej zaostrzona na końcu i z wiekszym oczkiem oraz neonowy i morski kordonek (tak mi się wydaje).
 
 
 
 
 
W tej paczuszce znajdowały się same ozdóbki, czyli: 4 guziki mające kształt: serduszka, kwiatka, gwiazdki i okragły guzik w kropki,  kilka róznowkolorowych koralików i pomarańczowa wstążeczka.













Ta paczuszka była bardzo miekka, ponieważ był w niej plusz. Oprócz tego był też tam sznurek potrzebny do zawieszenia zawieszki oraz dwa owalne kawałki świeconcych  materiałów.
 
 
 
 
 
Tu kilka zdjeć podczas pracy. Na początku zastanawiałam się jakby udekorowac tego króliczka, ale po pewnym czasie przyszedł mi taki
pomysł.
Zawsze kiedy zaczynamy taka rzecz robimy to w takeij kolejności:
1. Przyszywamy guziki i ozdoby wedłóg swojego pomysłu.
2. Do połowy zszywamy ściegiem.
3. Do tej połowy wkładamy plusz
4. Z następną połową robimy tak samo i gotowe :)
 

 

 


Mój króliczek wyglada tak:

 
Moja ocena:
 
Fajnym plusem jest to, że musimy jedynie wziąść nożyczki, bo tak wszystko czego nam potrzeba do tworzenia takiej zawieszki jest juz podane. Jak już wcześniej pisałam bardzo podobało mi się że są podane w cm ile trzeba uciąć nitki oraz dobrze wytłumaczone ściegi. Wszystkie rzeczy są mniej wiecej wymierzone aby starczyły np. mój cały plusz został złużyty i wystarczy to w sam raz. Zostało mi troche nitek, koralików no i oczywiscie igły. Jeśli ktos lubi robic takie rzeczy to jest świetna zabawa dla niego, ale wydaję mi się że cena jest za wysoka i pomimo że tez lubie szyc to raczej bym sobie tego nie kupiła. Taka jedna zawieszka kosztuje ok. 32-37 zł. Wiem że wszystko co potrzebne jest w tym pudełku oraz materiał jest tki grubszy i bardziej miekki od tego który mozemy znaleźć w szafie, ale pomimo to szkoda by mi było wydać taką kwote na taką małą zawieszkę.
Bardzo dziekuje Adminowi za taki prezent :)

jeśli chcecie coś wiecej wiedzieć o zawieszce? śmiało piszcie w kometarzu albo na maila :)


PS. Juz jutro nowa gazetka Top Mode :D nie moge się doczekać, jestem strasznie ciekawa kto bedzie pm.


1 komentarz: