sobota, 25 lutego 2017

Stain Challege


Hej

Już dość dawno zostałam nominowana przez Wiktorię z bloga Klik do Stain Challengu, polegającego na namalowaniu losowych plam i przekształceniu je w coś z czym nam się kojarzą. Pierwsza próba była dość nieudana, bo moje plamy wyglądały bardzo podobnie i nie wiedziałam co połowa z nich może mi przypominać. Wczoraj postanowiłam, że zrobię te plamy jeszcze raz, ale takie żeby były bardziej różnorodne.




Tak one wyglądały. Niektóre od razu jak zobaczyłam to od razu wiedziałam co z tego będzie. Wzięłam pisak i zaczęło się rysowanie.
Od lewej: Kot zaplątany w wełnę, wiewiórka czy coś takiego, czajniko-słoń, słoń w czapce, jakiś człowiek z telefonem, kobieta, buraki, pies, robak,wiedźma (chyba), twarz, latarnia morska.



A ja nominuje każdego kto by chciał wykonać to wyzwanie. Jest to bardzo fajny sposób na poćwiczenie wyobraźni :) Do następnego posta! 


6 komentarzy:

  1. dzięki za wykonanie nominacji <3 świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszło!
    Zapraszam do mnie >> arsalitartificem.blogspot.com
    Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły, trzeba mieć wyobraźnię! Piękne!
    LaraArt
    laraijejposty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie co to wyszło, fajne te "potworki":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszły Ci bardzo fajne, kreatywne obrazki :) Aż sama bym się chciała zmierzyć z tym challengem:D

    OdpowiedzUsuń