niedziela, 31 lipca 2016

Rysunki z lipca

Hej
Niestety lipiec już prawie za nami, dlatego wpadam tutaj z moimi pracami z tego miesiąca. Nie jest ich jakoś dużo. Właściwie zauważyłam, że w ciągu roku szkolnego udaje mi się czasem narysować więcej prac niż podczas wakacyjnego miesiąca. Tak chodzę na zajęcia i mam większą mobilizację, a w wakacje jest dużo wyjazdów i czasem brak weny. Mimo wszystko postanowiłam dokończyć rozpoczęte prace i zacząć nowe. 


Kredki na kartonie. Oko wzorowane ze zdjęcia, do którego dodałam korę.


Akwarele i cienkopis. Zarysy postaci wzorowane, reszta wymyślona.


Akwarele i cienkopis. Wymyślone


Akwarele i cienkopis. Wymyślone.



Długopis i kredki. Wymyślone.

Projekty na szablonach:

Promarkery, kredki i cienkopis. 

Kredki FC Eco, Promarkery.

Kredki

Macademian Girl. Wzorowane ze zdjęcia. Akwarele i cienkopis.

18 komentarzy:

  1. Awww, świetne rysunki! Zazdroszczę talentu! Najbardziej podoba mi się ten rysunek z motylem ^-^ jest taki kawaii xD
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow, jestem pod ogromnym wrażeniem! Masz duży talent.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ogromne zdolności plastyczne, naprawdę podobają mi się twoje prace i jestem ciekawa kolejnych ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace :) masz talent. Ostatnia to mój faworyt;)
    https://swiatbezszpilek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne rysunki. Masz talent! Najbardziej podoba mi się motyl, jednak reszta jest równie wspaniała. :)
    Zapraszam do siebie :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace jak zawsze Agato <3 u mnie róznie to bywa z tą weną jak wiesz, ale życzę Ci byś złapała ją i robiła jak najwięcej prac :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Motylek i drzewne oko wymiatają :)


    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak tworzysz bardzo dużo prac - zdecydowanie więcej ode mnie! Śliczne, szczególnie te kwiatuszki mnie urzekły.
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prace! Lubię takie tajemnicze i oryginalne rysunki ;) Oko cudownie ci wyszło, ale największą uwagę przykuł u mnie motyl i Macademian Girl ;)

    I'm Dollka BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz talent dziewczyno! Piękne rysunki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prace, najbardziej podoba mi się pierwsza oraz trzecia :)
    też lubię rysować :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaa 1 praca jest genialna *0*
    Inne również :3

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne rysunki, najbardziej podoba mi się motyl, jest bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace. Bardzo ciekawe jest to oko w drzewie. Najbardziej podoba mi się motyl :D
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym tak rysować, masakra! Nie wiem co powiedzieć... SUPER ! :) Narysuj mnie ! :D haha

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że jako faworyt wszyscy wybrali motyla xD Wszystkie twoje prace są niesamowite ale do mnie najbardziej przemówiło to oko na początku posta. Ma w sobie taką niewinność, trwogę a zarazem tajemnicę. Lubię takie klimaty :3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne rysunki :D Wg mnie najlepsza dziewczyna z warkoczem :)
    Masz talent, dlatego obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń