piątek, 17 lipca 2015

Róża


Hej

Oglądam ostatnio bardzo dużo różnorodnych rysunków, obrazów, grafik itp. i bardzo zainspirowały mnie tatuaże. Ich twórcy mają naprawdę świetne pomysły, ale oprócz nich spodobał mi się sposób ich cieniowania, wypełniania, alby nadać im kształtu. Postanowiłam, że wypróbuję tą technikę, ale wiadomo na kartce. Użyłam bardzo cienkiego cienkopisu (003) i zaczęłam działać. Bardzo przyjemnie się "kropkuje", uczy cierpliwości i można się odstresować, chociaż w wakacje to chyba się nie przyda :P Tak czy siak zapraszam Was do oglądania mojego rysunku, który był odwzorowany od suchej róży (wiem, ciekawa inspiracja :)) i kilka jej zdjęć. Mam nadzieję, że się spodoba.








13 komentarzy:

  1. bardzo fajna technika i ciekawa inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od zawsze jara mnie ta technika, tatuaże *.*
    Piękny rysunek, uwielbiam róże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to tylko czekam na moment kiedy ty mi zrobisz henną na ręce jakiś fajny tatuaż :D prześliczny rysunek a inspiracja jest oryginalna mimo że z tak banalnego źródła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to wygląda. Musiałabym kiedyś spróbować tej techniki ;)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ci wyszedł ten rysunek *.*
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny rysunek *.*

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ZAPRASZAM NA WIELKI KONKURS URODZINOWY

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta Twoja róża :)
    Proszę, zobacz na mojego bloga: www.my-world-is-designer.blogspot.com
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super technika :) Naprawdę nie wiedziałam o takiej D haha :D a róża to jest ŚLICZNAA ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł i rysunek :)
    Pff... Z reszta jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ale ja na puentylizm nie mam cierpliwości ;)

      Usuń
  10. Ślicznie rysujesz! :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://different-lifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, zazdroszczę talentu! Śliczny rysunek. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń