piątek, 27 grudnia 2013

Juz po swietach

Hej
Dzisiaj juz po swietach.. strasznie szybko to zlecialo. Ale w sumie spokojnie i jak zawsze w gronie rodziny. W tym roku z prezetow bylam zadowolona jak małe dziecko :D Dostałam kredki faber castell, odrazu nimi zaczełam rysowac jeszce w wigilie. Sa swietne, dzisiaj nimi  narysowalam w sumie 4 projekty. Oprucz tego dostałam takze: bialy t-shirt z czaszka, czarno-mietowy portfel z kotem, etiu na telefon, plyte AC/DC i zestaw do hawtowania roznych rzeczy, teraz robie np. kubek na kredki :) jak zrobie to wstawie jego zdj.
a  wy milo spedziliscie swieta?
jestescie zadowoleni ze swoich prezentow :) ? 
 
 

7 komentarzy:

  1. święta i prezenty były jak najbardziej udane:)
    szkoda że tak szybko minęły...

    obserwuję:)

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. witać że gwiazdor był u ciebie bogaty xD bardzo się cieszę że święta były u cb udane
    a ile kredek faber castell dostałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dostałam etui na telefon między innymi.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem zadowolona ze swoich prezentów ;) naprawdę bardzo ciekawie piszesz, aż miło się czyta ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;) życzę Szczęśliwego Nowego Roku ;)
    a tak przy okazji mam do Ciebie prośbę: czy mogłabyś zaobserwować mój blog? ;) byłoby mi bardzo miło, to dla mnie bardzo ważne ;)
    Pozdrawiam ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też Święta minęły super. Ciepło, miło i oczywiście w rodzinnym gronie. Dostałam między innymi kredki Derwent Coloursoft (36szt.). Chciałam podziękować Ci za ich recenzje! :D SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie święta także nie obyły się bez plastycznych prezentów! ;)) A dokładniej kilku promarkerów i kredek top model. ^^
    Ciekawy blog, wreszcie coś ciekawego do poczytania! ;)
    Dziękuję za obserwację, z chęcią się odwdzięczam! ;)
    Pozdrawiam!

    szkice-moda-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje święta były w tym roku wyjątkowe 20 osób było! wow!
    A co do prezentów to bardzo :D
    Pozdrawiam:** Wikaa

    OdpowiedzUsuń