piątek, 13 grudnia 2013

Wyniki i nowa gazeta top-model

Hej
Dzis jak widomo piątek 13, u mnie nic takiego sie nie dzialo nawet przeciwnie nie bylo sprawdzinu który miał byc i dostalam paczke od lillalou za konkurs  na snieżynke jutro dodam bo na robienie zdjec jest słabe oswietlenie. W dodatku dzisiaj w kioskach pojaiwła się nowa gazeta top-model mam juz kupiona pewnei wiekszosc z was tez. Dla oliwiwery2001 to tez szczesliwy dzien poniewaz została w tej gazecie projektantka miesiaca :) gratuluje zasłuzona nagroda. Dzisiaj także admin udostepnił wyniki konkursu internetowego.
Oto one:
Kategoria powyżej 12 lat - nagroda:Koszulka TOPModel

Alicja Szałańska
Aleksandra Kloc
Maja Ostrowska
Martyna Kozieł
Paulina Delega
Zuzanna Chorzela

Kategoria poniżej 11 lat - nagroda:Koszulka TOPModel

Agata Świta
Karolina Żurek
Małgorzata Mazur
Oliwia Gembalczyk
Weronika Zbierowska
Wiktoria Łubik

Wyróżnienie: ręczniczek magiczny TOPModel

Aleksandra Dobroczyńska
Julia Zasada
Karolina Zajączkowska
Magda Jabłońska
Maja Piaszczyńska
Maria Maxwell
Monika Majcher
Natalia Lewczak
Weronika Lorych
Wiktoria Zimnoch
Zuzanna Kluczewska
Aleksandra Jaromin
Natalia Baranowska
Oliwia Krokowska
Alicja Sopicka
Michelle Folleher
Monika Mocarska

Wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym serdecznie gratulujemy, jeśli nie udało Wam się w tym konkursie, spróbujcie sił w najnowszym konkursie z magazynu TOPModel, który pojawił się od dziś w kioskach!
 
 
wg mnie to jest jedno z najlepszych
 
 
 
To już wszytkie, miałyscie super pomysły kazda praca jest świetna ;)
Kto z was wygrał?
 

1 komentarz:

  1. Supcio blog. Ja nie brałam udziału w konkursie bo czasu nie miałam.
    Wejdź do mnie:
    sweetmadziablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń