wtorek, 31 grudnia 2013

2014

Hej
Juz za kilka godzin konczy sie rok 2013! Strasznie szybko zleciał. Dla niektorych lepiej dla, niektorych gorzej. U mnie był to dosc udany rok. Niegdy bym sie nie spodziwala ze moge miec tyle pozytywnych ocen przy projektach oraz tak duzo wyswiatlen i czytelnikow na blogu. Takze w tym roku nabralam duzo wprawy w rysowaniu, wygralam kilka konkursow internetowych oraz szkolnych.
Bardzo sie ciesze. Chce wam podziekowac za wszystko co dla mnie zrobiliscie i życzyc wam sukcesow w nadchodzacym roku :)
 
          rok temu:                                                                     mój ostatni projekt ktory narysowalam:

na konkurs walentynkiKwiatowa nimfa
 

Mam takze postanowienie noworoczne co do bloga :) bede dodawac bardziej przemyslane posty i wstawiac jak nawiecej zdjec robionych przezemnie. Zmienie takze troche wyglad, juz jest toche zmieniony ale jszce kombinuje z kodami css i z naglowkami pomaga mi takze troche wika z blogu : wikaablog.blogspot.com/  mysle ze bloga bedzie sie lepiej czytalo ;)
A jakie wolicie jak pisze posty:
-O top-model i rysowaniu
- O moim dniu, roznych przezyciach itp

Jeszce raz dzieki za wszystko i Szcesliwego nowego roku :D

3 komentarze:

  1. Hehe.. Ale mi się wydaję że pisz o TOPModel i o twojej codzienności ponieważ ty bardzo lubisz rysować i na prawdę umiesz to robić, ale że też masz inne sprawy oprócz rysowania.
    Myślę że ci pomogłam :)
    Wikaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę posty o Top Model, np. SR, nowości itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tp i życiu, mnie dwa ciekawią super masz bloga:)

    OdpowiedzUsuń