wtorek, 17 grudnia 2013

Konkurś LL śniezynka- paczka

Hej
Pisze do was na szybko bo musze sie jeszcze troche pouczyc bo mam sprawdzin z histori w czwartek, postanowilismy miec go przed sietami zeby sie juz nie uczyc. Niedawno dostalam paczke od lillalou za wyróżnienie w konkursie sniezynka. Nie bede sie duzo rozpisywac bo jak pisalam mam mało czasu.
To cały pakunek:

- dyplom
- 4 szkicowniki
- naklejki
- karteczki
- notesik
 
szkicownik make up rio

 
fashion

glamour


pin up
 
 
 róznone naklejki karteczki i notesik

 
przy okazji szkicowniki znalazly sie na półce która wlasnie zostawiłam na szkicowniki bo ostatnio obilam male przemeblowanie xd
 
na dzisiaj to tyle
do czwartku ;*
 
 

5 komentarzy:

  1. Hej! Gratuluję wyróżnienia! :) Ja też mam ten szkicownik glamour! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wygrałam ale niestety nie przysłali mi szkicownika fashion i dyplomu ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też nie przysłali dyplomu i szkicownika fashion :(

    OdpowiedzUsuń