sobota, 7 grudnia 2013

*Mikołajki*

Hej
Dzisiaj już po mikołajkach ale pisałam ten post wczoraj, no właśnie pisałam aż do chwili kiedy wyłączyli prąd. Komputer by wytrzymał ale internet nie działał :/  to przez te wichury i zawieje tyle śniegu napadało że ho ho xd  wiatr wieje caly czas ale na szceście mniej. Ok przejdzmy do tematu.
Mikołajki były u mnie udane. Na poczatek dostałam takie prezenty:

szkicownik magic fun jest super niedlugo dodam recenzje

torba słodyczy ;)
 
pieszczocha

 
Mam też nowy lakier (czarny) sorry ze bez zdj
 
Potem pojechałam do szkoły i prowadziłam z cyganka_anka1 (moze znacie ja z tm) mikołajkową godzine wychowawczą. Na poczatku rozdawałysmy paczki potem z obrysów skarpet które narysowałam wczesniej klasa ozdabiala i byl konkurs i jeszce wiele innych zabaw.
Nastepne 2 lekcje mielismy oglądać film niestety wlączylismy go i nagle nie było prądu musielismy czytac hobbita na głos bo był to polski. Na nastepnej lekcji się troche nudzilismy i wreszcie przyszedł prąd oglądalismy kilka chwil i wrócilismy do domu. Po tym pisałam do was post ale znowu wyłaczyli prąd i nie było go długo aż do 13 dzisiaj
 
A co wam przyniusł mikołaj :D ?
Pochwalcie się
 

5 komentarzy:

  1. Ma ten szkicownik, dostałam go na urodziny. Fajny jest. Ja dostałm kalendarzyk (notes)na rol 2014 i biała bluzkę Jack Daniel's, słdycze, granat i mango. Obserwuje i licze na rewanż .
    www.dziewczynaazmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam słodycze , mandarynki , taki malusienki notesik top model , pióro tm i bejsbolówke (bluze) biało czarną w koteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam całą górę słodyczy!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mikołaj zaszalał z TM ja chcesz zobaczyć dokładniej
    http://kolorowa-szafa-ania.blogspot.com/
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie mikołaj odwiedził jeszcze babcię xdd
    Dostałam:Ten szkicownik FUN,szkicownik Nyeli i kredki Magic Koch i Nor,a od babci "podręcznik ilustrowania mody"
    I tam jeszcze słodycze :3

    OdpowiedzUsuń