sobota, 1 kwietnia 2017

DIY: Wiosenna girlanda


Hej
Nowa pora roku to nowe DIY. Wiosna kojarzy mi się przedewszytskim z kwiatami, dlatego ten motyw będzie przeważał w dzisiejszej dekoracji. Postanowiłam zmienić już moją starą girlandę na bardziej kolorową i właśnie wiosenną. Pamiętacie może jak kupiłam taki zestaw papierów na zakupach szkolnych, teraz on właśnie się przydał. 
tutaj są zdjęcia jak on wygląda: KLIK


Oprócz papierów dekoracyjnych, które kupicie w różnych sklepach papierniczych czy plastycznych możecie też użyć np. papieru do pakowania prezentów, chociaż wydaję mi się, że lepsze będą bardziej sztywne kartki.
Do tego potrzebne będą: nożyczki, linijka, klej, ołówek, sznurek, kłębki wełny pasujące kolorystycznie do papierów.


Na początku wybieramy sznurek i odmierzamy ile potrzebujemy na naszą girlandę. Obcinamy.
Teraz są dwa wyjścia, możecie wyciąć szablon z papieru, albo...

Zgiąć kartkę w pewnym miejscu, zależy jakie chcecie mieć duże trójkąty. Narysować linie w połowie i na połowie połowy. To będzie wysokość trójkąta od której prowadzimy linie do podstawy. Następnie wycinamy ten trójkąt wzdłuż tych linii. I uwaga nie obcinamy podstawy.

Wychodzi nam taki romb.

Powtarzamy czynność tak aż skończy nam się papier. Zostaną nam takie resztki trójkątów, które żeby wykorzystać można skleić razem, aby to ułatwić dobrze zrobić taką zakładkę jak widzicie na zdjęciu.



Zginamy romby w pół i kładziemy koło siebie.


Zakładamy na sznurek przymierzając czy wystarczająco ich wycięliśmy.


Teraz zabieramy się za pompony. Tego oczywiście nie musicie robić, ale myślę, że z pomponami girlanda jest bardziej oryginalna :). 
Tutorial jak zrobić pompony znajdziecie tutaj: KLIK
Tylko jeśli chcecie takie mniejsze pompony jak ja zrobiłam musicie nałożyć wełnę tylko na dwa palce.



Wszystko rozplanowujemy na sznurku i sklejamy trójkąty i między nimi zawiązujemy pomponiki. Czekamy aż klej dobrze zwiąże i zawieszamy. Mamy trochę wiosny w pokoju :)




Co myślicie o takim DIY? Może zrobicie podobne? :)

8 komentarzy:

  1. Jaka ładna dekoracja. Bardzo pomysłowe :)
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne! szukałam czegoś aby przyozdobić mój pokój! <3 Koniecznie muszę sobie kupić włóczkę , zapraszam cię na losowanie --> Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze! I nie wygląda na pracochłonne...
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracochłonne nie jest, jedynie przy pomponach trzeba poświecić trochę czasu, ale myślę, że warto :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna, wiosenna ozdoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne. Ja niestety nie miałabym gdzie takiej powiesić. Może jednak wrócę kiedyś do tej notki jeśli będę urządzać jakieś przyjęcie i będę robić dekoracje.
    Tymczasem zapraszam do mnie: https://slowotok-laury.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam, ale każdy gość będzie mile widziany:)

    xoxo
    L.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł jak łatwo i szybko ozdobić pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :)

    https://katharosart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń