niedziela, 19 marca 2017

Pierogi z jagodami

Hej

Dzisiejszy post będzie dość nietypowy i nie, nie będzie to żaden przepis na pierogi. Nadal się zastawiam czy dobrze, że to tutaj wstawiam, ale chce Wam udowodnić, że inspirować można się wszystkim. Czasem tak mam, że jak zobaczę coś ciekawego to od razu muszę zrobić zdjęcie, albo przelać pomysł na kartkę.Tutaj zainspirował mnie kolor jagód. Trochę przypominający krew, dlatego powstały zdjęcia nawiązujące do kadrów z filmów grozy 😁 Włączyłam jedną z opcji w moim aparacie, która nadaję takiego fajnego, dramatycznego nasycenia i tak to oto coś powstało. Nadal jak na to patrze to chce mi się śmiać co ja jeszcze wymyśle, już się zaczynam bać, haha. Jestem bardzo ciekawa co myślicie o takich "innych" zdjęciach, koniecznie piszcie :) 




10 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi smaku na pierogi z jagodami! :D

    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj marzą już mi się takie pierożki :D! Narobiłaś dużo smaku :)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym! A te zdjęcia, jagodziany kolor - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł z tymi zdjęciami! ja uwielbiam pierogi z jagodami! często robie je sama! Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny pomysł, powiało grozą!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, dowód, że inspiracja jest naprawdę wszędzie... W dodatku...Mniaaam :P
    Pozdrawiam :)
    http://creative-alexandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite te zdjęcia. Dopiero skończyłem oglądać Sherlocka więc ten klimat mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pychotka! Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjęcia mają w sobie coś naprawdę intrygującego! No, ale trzeba być naprawdę kreatywnym, żeby wpaść na pomysł zrobienia zdjęć pierogom :)
    Pozdrawiam Mania!
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń