niedziela, 9 kwietnia 2017

Szkicownik Spring


Hej
Ostatnio w domu czekała na mnie paczka od Lilla Lou. Bardzo się zdziwiłam, bo nie brałam udziału w żadnych konkursach z ich strony, ale zaraz się dowiedziałam o co chodzi. Okazało się, że w paczce jest jeden z najnowszych szkicowników, a w środku jak zawsze pokazane są przykłady prac różnych osób, które wstawiają projekty na stronę. A w tym też mój! Strasznie się ucieszyłam jak to zobaczyłam, dlatego bardzo dziękuję Lilla Lou za publikację!  😄
Tutaj możecie zobaczyć jedną z części lekcji rysowania tego projektu  KLIK 



Oczywiście jest też więcej przykładowych projektów innych użytkowniczek w tematyce wiosennej, bo to szkicownik Spring, czyli wiosna.


Na pierwszej stronie znajdują się naklejki dodatków, które można użyć do ozdobienia projektów. Szkoda tylko, że nie mają przezroczystej obwódki wokół obrazków, ale zawsze można wyciąć.

Dalej znajdziemy szkoły rysowania włosów i kolorowania oczu, co na pewno przyda się osobom, które chciałyby uzyskać realistyczny wygląd swoich modelek.



Jest pięć rodzai póz modelek. Co mi się tutaj bardzo podoba to to, że są na jednym szablonie dwie modelki i to, że jest różnorodność od sylwetek ustawionych bardziej prosto do tych bardziej dynamicznych w zależności co chcemy narysować. 

I na koniec mój najnowszy projekt z tego szkicownika.



To mój pierwszy szkicownik z tej nowej serii na spirali wcześniej miałam te zwykłe. Ten wydaje mi się o wiele lepszy, ponieważ ma twardsze kartki, jedna poza jest na jednej kartce, a nie ma na odwrocie drugiej, co mi wcześniej przeszkadzało, bo nie wiedziałam jaką sylwetkę wybrać, ci co rysują bądź rysowali w starszych szkicownikach pewnie wiedzą o co chodzi. Przez tą spirale i utwardzony tył można szkicownik spokojnie ze sobą zabrać i rysować w dowolnym miejscu. Graficznie też mi się podoba, można poczuć ten wiosenny klimat patrząc na okładkę czy projekty ;) 
Chyba o niczym nie zapomniałam co tutaj chciałam napisać. A co wy myślicie o tym szkicowniku?



6 komentarzy:

  1. Piękna praca w szkicowniku ;) Projekt widziałam na Instagramie i bardzo przypadła mi do gsutu koszulka, sama bym taką chciała! :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się szkicownik a najbardziej pozy modelek <3 Twoja praca śliczna zasłuzyłaś! Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jak ty pięknie to robisz! Ja miałam takie szkicowniki jak byłam młodsza i marzyłam o karierze projektantki mody. :D
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie kolorowy i taki... dziecinny?
    Wole sama rysowac, to nic trudnego. Projektowanie jest wtedy większą przyjemnością.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta praca w szkicowniku - taka delikatna i wiosenna, ale najnowszy projekt w 100 procentach skradł moje serce! Ile bym dała za taką koszulkę w słoneczniki! :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń