poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Back to school

Hej
Dawno temu pisałam post takiego typu, więc czemu by nie dodać nowego. Co prawda nie chce jeszcze myśleć o końcu wakacji, ale bardzo lubię te szkolne zakupy. Co roku jest tak, że znajduję coś co w cale mi się w szkole nie przyda, ale zawsze takiego czegoś szukałam, albo zwyczajnie mi się spodobało. Teraz też znalazłam kilka "perełek". Zaraz Wam wszystko pokaże. Post jest podzielony na 3 części. Trochę o tym co kupiłam, później co polecam z przyborów i na końcu kilka inspiracji z DIY ode mnie :) 

Zakupy

W tym roku znalazłam świetną serie zeszytów. Okładka z zewnątrz i wewnątrz jest kolorowanką. Lubię wszystko co kreatywne, dlatego wzięłam 3 rodzaje. Już trochę zaczęłam kolorować i to na prawdę wciąga :). 


Pozostałe zeszyty raczej nie mają nic nadzwyczajnego, ale starałam się wybierać takie, które do mnie pasują.

Kolejna rzecz to zestaw do scrapbookingu. Jest tutaj dużo arkuszy z różnymi kwiatowymi wzorami i elementami do np. kart upominkowych. Połowa kartek jest techniczna. 
To jest właśnie ta rzecz, która mi się do szkoły nie przyda, ale szukałam jej od dawna, ale zawsze gdy coś takiego znalazłam to albo miało mało ciekawe wzory, albo było zbyt drogie, a miało mało kartek. To akurat bardzo mi się podoba i już niedługo chyba zrobię jakieś DIY.



Tego też raczej do szkoły nie będę zabierać, ale zostawię sobie do rysowania w domu. Brakowało mi takich zwykłych pisaków. W dodatku mają świetne pudełko i żywe kolory. Nie rozlewają się na kartce. Będą idealne do zeszytów z kolorowankami :).





Moi faworyci.


Dwa lata temu kupiłam te przybory i do teraz mi bardzo dobrze służą. Dokładniejsze recenzje przeczytacie w starszym poście Klik
Kolorowe długopisy z Paper Mate najczęściej używam do przyozdobienia zeszytów czy rysowania. Kolory są bardzo wyraziste i starczają na długo. 
Zakreślacze Bic. Je używam do podkreślania tematów i innych ważnych rzeczy. Nie rozlewają się na papierze, też mają żywe kolory.
Kredki Staedtler. Nosze je w piórniku, bo mają otoczkę na graficie, która chroni przed złamaniami. Całkiem przyjemnie się nimi rysuje, kolory mają bardzo wyraźne. 


Kolejni moi faworyci do szkoły to na pewno te gumki do zmazywania z Staedtler oraz z Koh-I-Noora. Bardzo dobrze wszystko zmazują. 
Ostrzyczka, którą tutaj widzicie jest z firmy Maped. Jej akurat nie biorę do szkoły, tylko ostrze w domu wszystko na zapas, ale jest to moja najlepsza ostrzyczka na jaką trafiłam. W dodatku ma pojemniczek, który w szkole na pewno się przyda. 
Wypadało by też wymienić coś do pisania. Mam tutaj dwa długopisy w gwiazdki i pióro. Długopisy używam i do pisania i do rysowania, a szczególnie czarny. Są cienkie, dobrze się nimi pisze i starczają na długo. Piórem pisze bardzo często. Polecam Wam spróbować jeśli nie byliście przekonani ;)  

Inspiracje DIY

Od roku kolorowe tasiemki często mi się przydają. Można nimi w łatwy i szybki sposób udekorować przybory, zeszyty czy książki. Tutaj zamieściłam kilka z nich. Tasiemki te mniejsze w plastikowych opakowaniach kupiłam w zestawie w Smyku, a większe były w świątecznym zestawie w Lidlu, dlatego warto jeśli nie macie dostępu do sklepów takich jak Tiger poszukać w marketach szczególnie teraz, kiedy jest dużo papierniczych artykułów. 



Zeszyt w trampki, więc tasiemka w trampki :) Na karteczce napiszę przedmiot, imię i nazwisko.

Nadruk na piórze się prawie cały zdrapał, więc je obkleiłam.




Przybory, które mam na biurku trzymam w wyhaftowanych kubeczkach.



A wszystko co ze sobą zabieram chowam do plecaka.



To już koniec. Bałam się, że ten post będzie zbyt chaotyczny, nadal nie wiem czy nie jest ;) ale piszcie czy Wam się podobał. 

25 komentarzy:

  1. Śliczny plecak! Ja tak samo mam słabość do kupowania jak Ty! Ile rzeczy kupiłam w trakcie szkolnych zakupów xD One szkoły nie poznają. Używam cienkopisów Stabilo, w tym roku mega ciężko było mi znaleźć jakieś fajne kolorki. Co do PaperMate mam filetowy i różowy z tamtego roku, planuję dokupić jeszcze zielony i niebieski.
    Ciekawe DIY ♥
    Lecę czytać 'ten starszy post'

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Ja również uwielbiam kupować rzeczy do szkoły. Bardzo spodobały mi się Twój zestaw do scrapbookingu. Ja od dłuższego czasu na taki poluję, ale do tej pory jeszcze takiego nie znalazłam. Kolorowych tasiemek wciąż szukam, w paru sklepach już widziałam, ale albo mi się nie spodobały wzory, albo ich cena była za wysoka :\
    Za chwilę przeczytam ten starszy post :)
    -Marle

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zeszyty! A zwłaszcza ten w trampki :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zeszyty ^_^
    Też mam te do kolorowania i długopisy z paper mate :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Megga fajny post! U nas w szkole a zwłaszcza w niemieckiej nie wolno mieć zeszytów obklejonych idp. Trzeba mieć je w okładkach takie same jak inni xD
    Fajne są te pojemniki na kredki i długopisy, ja mam zwyczajną doniczkę :)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze trzy zeszyty są genialne! :D

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja próbuję żyć jeszcze ostatnimi dniami wakacji, ale lubię oglądać wszelkie posty BTS :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. ALe te kubeczki są cudowne ♥.♥ Ręczna robota? Bardzo fajny gadżet, takie tasiemki :) Sama swoje zeszyty (przynajmniej część) przerabiam, ale te niezmienione, też do mnie pasują ;) Swoją drogą jak już cię tak zachwalam- bardzo ładny plecak :D
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe przybory! Zeszyty kolorowanki są świetne, szkoda, że nie chodzę do szkoły:/ Zainteresował mnie też zestaw do scrapbookingu i tasiemki, chętnie bym kupiła coś takiego;) I haftowane kubeczki są super:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity post! Z wytrzeszczem i opadniętą szczęką obserwowałam to jak jest dopracowany oraz w to ile pracy włożyłaś w to by wszystko było wręcz idealne. Zawsze się dziwię że chce ci się tyle ozdabiać i udoskonalać randomowe przybory. Oczywiście zakupy to chyba jedyna rzecz którą lubię w tej przedszkolnej gorączce. Czekam na kolejne posty a tymczasem zapraszam na mojego bloga ponieważ niedługo pojawi się nowiusieńki post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te zeszyty w kolorowanki, niby wydaje się to dziecinne ale to strasznie uzależnia i uspokaja! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te wszystkie filmiki i posty typu back to school :P A te zeszyty do kolorowania są świetne! Jak lekcja nudna, to zamiast bazgrać coś na zeszycie mogę go kolorować! Świetna sprawa.
    Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś te papiery do scrapbookingu? Ciągle takich szukam i nie mogę znaleźć!

    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D jestem ciekawa czy skończę te kolorowanki przed końcem roku. A papiery kupiłam w Selgrosie.

      Usuń
  13. ładny plecak i zeszyty , gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plecak za granicą jak byłam na wakacjach, ale znajdziesz go w sklepach Roxy ;) A zeszyty w Selgrosie.

      Usuń
  14. Pomimo tego ze nie lubie szkoly to posty jak i rowniez filmiki z serii back to school UWIELBIAM!
    Ja chodze juz od dwoch tygodni do szkoly dlatego coraz bardziej sie przyzwyczajam :D
    Hahaha tez tak mam kupuje rzeczy ktorych w sumie nie potrzebuje do szkoly ale chce je miec! :D Musze sie rozejrzec za takimi "papierkami" ! Przydadza mi sie do moich listow! :D
    Haha a ja zawsze mowie temperowka XD Niektorzy z moich znajomych mowia ostrzynka! Uwielbiam to jak kazdy inaczej mowi na rzeczy hahaha!
    Buziaki! A i post swietny! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie zeszyty do kolorowania na pewno umilą pobyt w klasie na nudnej lekcji. Jesteś bardzo pomysłowa jeśli chodzi o DIY.

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te zeszyty z kolorowanką, szkoda, że sama takich nie znalazłam. Sama wykonałam podobne DIY ale bardzo spodobał mi się pomysł z haftowanymi kubeczkami na przybory :)

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mnie zainteresowały zeszyty z kolorowanką. Przyda się w szczególności jakieś bardzo "ciekawej" lekcji. ;)
    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/08/nowy-rozdzia-w-moim-zyciu_31.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysłowe są zeszyty z tą kolorowanka. Ja takich niestety w swoim markecie nie znalazłam. Piękne wyhaftowane etui na kubek ^^.

    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw do scrapbooking? Czemu ja o tym nie słyszałam? Te zeszyty z kolorowankami też są świetne. Gdzie to wszystko znalazłaś? Może napisałaś, ale umknęło to mojej uwadze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam jedynie wyżej w odpowiedzi na komentarz. Większość rzeczy w tym zestaw do scrapbookingu znalazłam w Selgrosie.

      Usuń
  20. zeszyty z kolorowankami najlepsze, chociaż wątpię, czy byłabym w stanie się skupić na lekcji z takimi zeszytami :)
    Nowy post! zapraszam: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie ozdobiłaś te zeszyty i długopisy! Sama muszę się w takie tasiemki zaopatrzyć:D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń