niedziela, 12 marca 2017

Prace z lutego

Hej 

Kolejny miesiąc za nami i kolejne rysunki z tego miesiąca. Niestety w kwietniu mam testy i co się z tym wiąże brakuje mi czasu na rysowanie i prac nie jest zbyt wiele. Z postami też nie wiem jak to będzie w marcu, chociaż postaram się jak mogę, żeby co jakiś weekend były. Musicie mi wybaczyć, no ale coś za coś. Pod koniec kwietnia już wracam z pełną parą na bloga i planuje też odświeżenie wyglądu, bo pewnie większości z Was się już znudził, a plan na nowy mam już w głowie od zeszłorocznych wakacji. To nie przedłużając zapraszam do oglądania 😊

Pierwszą pracę rysowałam na zajęciach wzorując się na czarno-białym zdjęciu. Spróbujcie kiedyś narysować starszą osobę, to znacznie ciekawsze. Ja na pewno jeszcze zrobię podobny rysunek.
Pastele suche 


Dawno nic nie projektowałam, dlatego po ostatnim oglądaniu różnych zdjęć i filmów z Fashion Weeków, wymyśliłam coś takiego. 
Kredki Derwent Coloursoft, żelowe długopisy

 Martwa natura na dużym formacie. Chyba tutaj nie trzeba nic więcej pisać.
Ołówek Koh-I-Noor


 Kolejne prace z zajęć. Było ich trochę, ale postanowiłam, że pokażę te bardziej "czytelne". Miały to być luźne rysunki, jakieś przemyślenia, co nam przyjdzie na myśl. Nie pisze co tutaj miało być, jestem ciekawa jak wy odczytacie te rysunki 😏


Andy Biersack dla mojej koleżanki. Wzorowany na różnych zdjęciach. 
Akwarele i biały żelowy długopis.

I jeszcze dwie prace z grudnia bo chyba je wtedy przeoczyłam. Wszystkie wymyślone, bo chciałam wypróbować cienkopisy.
Promarkery, cienkopisy Stabilo i Microny
 A tutaj same cienkopisy.

I ostatnia praca to taka mała grafika przedstawiająca wnętrze domu.


W lutym rysowałam jeszcze jedną pracę, ale jest ona niedokończona bo rysuję ją kredkami na formacie A3 i trochę długo to idzie, więc pojawi się pewnie w podsumowaniu marca. 
Do następnego posta! 


12 komentarzy:

  1. Super prace! Ja to w lutym miałam przerwę i nic nie rysowałam, dlatego teraz staram się nadrobić, chociaż sama mam w kwietniu egzaminy :/
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj też mam teraz egzaminy... Mam nadzieję że chociaż kilka rzeczy uda mi się do egzaminów narysować.
    Prace świetne ^_^ Ta ostatnia jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace! Powodzenia na testach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też będę miała egzaminy :( ale jakoś baardzo się tym nie przejmuje, prace świetne ta pierwsza robi na mnie ogromne wrażenie! Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również będe pisać egzaminy...Ugh i w dodatku tyle prac nam teraz zadają...:/
    Ale trzeba jakoś żyć! Mogę zapytać o dalsze plany? Liceum plastyczne? :D Bo te rysunki i malunki są naprawde dobre :)
    Postaram się na dniach dodać moje na bloga, więc zapraszam
    http://creative-alexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :/ Mam w planach iść do zwykłego liceum, ale potem myślę, że już pójdę na bardziej artystyczny kierunek :)

      Usuń
  6. Cudowne pracę najlepsze to pierwsza ostatnia i ta z tym chaosem.Wiem co czujesz też mam egzaminy w kwietniu xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prace!!! Ta pierwsza wygląda super! Co do designu to ja bardzo go lubie :)
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne prace :) Powodzenia na testach! :) Czekam na powiew świeżości, jeżeli chodzi o bloga, jestem ciekawa co za zmiany szykujesz...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rysunki, te schody szczególnie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne prace
    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się schody, bo są zalążkiem perspektywy :)

    OdpowiedzUsuń