środa, 25 stycznia 2017

Zima w obiektywie


Hej

Wiem trochę mnie tutaj nie było, ale mam ferie i czasem trudno zgrać niektóre rzeczy. Mimo wszystko udało mi się przygotować zdjęcia na najbliższe posty, które niedługo się pojawią. Dzisiaj wstawiam akurat te z zimowych spacerów. Wreszcie spadł śnieg to trzeba go jakoś uwiecznić. Tradycyjnie jest tutaj duży miszmasz od kotów po drzewa, ale wszystko w zimowym klimacie. To ja zapraszam do oglądania i piszcie co myślicie o zdjęciach :).
+dziękuję Poli, która porobiła mi kilka zdjęć :)

























8 komentarzy:

  1. Jejku jakie śliczna zdjęcia *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, zwłaszcza koteczek *-*
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham zimową scenerię, śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, i jejku mój kot jest bardzo podobny do twojego <3 i wgl świetnie uchwyciłaś ten skok <3 <3 Mega , każdy post ze zdjęciami lepszy *_* http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A no właśnie nie dopisałam, te zdjęcia skoku i pierwsze robiła mi koleżanka ;).

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia, zresztą jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia.Widać że mieszkasz w pięknej okolicy tylko pozazdrościć :) udanych ferii życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż nabrałam ochoty na wyjście z domu. Jutro wybiorę się na spacer! Ten kotek jest niesamowity, bardzo uroczy :) Najbardziej podoba mi się to zdjęcie z oknem!

    Miłego dnia
    OBSERWATORIUM GWIAZD - miejsce pełne melancholii

    OdpowiedzUsuń