sobota, 7 stycznia 2017

Rysunkowe podsumowanie 2016 i prace z grudnia

Hej

Kolejny rok za nami, dlatego postanowiłam zrobić takie małe, rysunkowe podsumowanie. Z każdego miesiąca wybrałam moją ulubioną pracę, ale też sugerowałam się Waszymi komentarzami pod postami. Wszystko złączyłam w jedną całość i od lewej do prawej są po kolei miesiące. Sama nie wiem jak to podsumować, ale na pewno najbardziej pracowitym miesiącem był wrzesień. Ci co tutaj zaglądają wiedzą, że brałam udział wtedy w challengu i codziennie coś rysowałam. Z tamtych prac jestem chyba najbardziej zadowolona i oprócz nich nie mam takiego jednego faworyta. A może wy macie? Może jakiś mój rysunek zapadł wam w pamięci? Piszcie, bo jestem ciekawa :)
Oprócz tego widzę, że coraz mniej prac rysuje w oparciu o zdjęcia, więcej udaję mi się rysować z wyobraźni. Z czego się bardzo cieszę i to jeden z największych plusów. Styl chyba też mi się trochę zmienił od zeszłego roku. Najwięcej malowałam akwarelami i używałam Promarkerów. A to z tego względu, że tymi technikami robi się znacznie szybciej prace niż kredkami, nimi jedynie rysuję kiedy mam więcej wolnego. W tym roku  chce poćwiczyć rysowanie rąk, bo one są moją zmorą, na pewno też twarzy, mimiki i materiału. Może też znowu spróbuje swoich sił w jakimś challengu. Ciekawe jak to wszystko wyjdzie i jak będą za rok wyglądać moje rysunki. 

Dorzucam jeszcze prace z grudnia. Są one jak zwykle różne i jest dużo takich zwykłych bazgrołów, bo czasem po prostu chciałam coś tam pomalować, ale wstawiam, bo czemu nie :) 














10 komentarzy:

  1. Baaardzo podobają mi się wszystkie Twoje prace i doskonale o tym wiesz, od dawna :D Najbardziej podoba mi się Pan Zegar z Sylwestra i dziewczyna w niebieskim sweterku.
    http://hellokitycool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace 😀 trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jak twórczość jest taka różnorodna, świetne podsumowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne prace, najbardziej podoba mi się 6, 7 , 8 z kolażu i ta ostatnia pod koniec posta, jest cudna, taka inna <3 Powodzenia w dalszym rysowaniu http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje rysunki! Mam nadzieję, że w 2017 roku będzie ich jeszcze więcej ;) Do tego ta ostatnia praca bardzo mocno przypadła mi do gustu ;) Jest taka inna, oryginalna i piękna! <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twoje rysunki, wszystkie są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne prace. pamietam jak bralas udzial w challange - prace niesamowite. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz mega talent! Rysuj częściej !

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne prace jestem pod wrażeniem talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Too są dzieła sztuki! :o Na początku dopóki nie przeczytałam opisu myślałam że wrzuciłaś inspiracje z rysunkami.
    Pozdrawiam,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń