niedziela, 3 lipca 2016

To do list in summer

Hej
 Dalej nie czuję, że zaczęły już się wakacje, pewnie to trochę potrwa :). Mimo wszystko trzeba je jak najlepiej wykorzystać, bo przecież dwa miesiące to dużo czasu. Dostałam jakiś czas temu nominację od Kasi na zrobienie listę moich planów na wakacje. Pomyślałam, że to fajny pomysł żeby uporządkować wszystkie propozycje. Poniżej możecie je przeczytać, a może sami będziecie chcieli spróbować zrobić taką listę i znają się na niej podobne rzeczy do moich?


1. Rysowanie w plenerze

Lato to dobra pora roku, aby wyjść z domu i zacząć rysować. Budynki, ludzi, rośliny, widoki... co tylko widzimy. To dobre ćwiczenie. Można robić proste szkice, albo wziąć z sobą pastele, farby. W zeszłym roku zebrałam kilka prac, ale teraz mam zamiar narysować ich więcej.

2. Czytanie książek

Podczas roku szkolnego czytam najczęściej podręczniki, więc cieszę się, że wreszcie będę mogła sięgnąć po coś innego. W zeszłym roku udało mi się przeczytać trochę książek i jedną do dzisiaj dokładnie pamiętam, tak była świetnie napisana. Teraz czas nadrobić zaległości. 


3.Szycie

Mam maszynę, materiały, igły, nici i inne potrzebne rzeczy. Teraz muszę ćwiczyć. Początki nie są łatwe, ale powoli coś mi wychodzi. Jak tylko coś uszyję to tutaj oczywiście pokażę :) ,a jeśli mowa o ubraniach to planuje też zagłębić się trochę w historie mody. 


4. Spotkania

No właśnie. Wreszcie można spokojnie się z kimś spotkać nie myśląc, że trzeba szybko wracać do domu, bo następnego dnia jest szkoła. Chcę w tym czasie szczególnie spotkać się osobami, które bardzo rzadko widzę w ciągu roku. 
Na zdjęciu ja i moja koleżanka. Wybrałyśmy się niedawno na zdjęcia :)


5. Nowe słówka

Może uznacie to za dziwne, że chce się teraz uczyć, ale słówek nigdy za wiele. Warto moim zdaniem uczyć się języków. Chce też, jeśli wyjadę za granicę więcej rozmawiać po angielsku. Nie tylko: dzień dobry, dziękuję, proszę itp. :)


6. Fotografia

Wiecie dobrze, że to też jedna z moich pasji. Chce zrobić mnóstwo zdjęć. Poćwiczyć, aby zdjęcia wychodziły jak najlepiej. Chciałabym także sfotografować ludzi. Już nawet pierwsza "sesja" się odbyła :)


7. Porządki

Porządki, a konkretnie to w szafie. Chciałam przejrzeć wszystkie ubrana, zastanowić się czy dalej będę coś nosić, poskładać i dokupić kilka rzeczy, które są mi potrzebne. To też mogę częściowo odhaczyć z listy.


8. Blogowanie

Jak co tydzień dodaję post, tak chciałabym, żeby w wakacje to się nie zmieniło. Spisałam wszystkie pomysły na posty i mam ich sporo. Chce też zmienić design. Obecny mam już rok, więc pewnie też Wam się znudził. Jak myślicie?


9. Zwiedzanie

Zwiedzanie i fotografowanie, idealne połączenie. Ciekawie jest odwiedzać nowe miejsca. Nie byłam jeszcze w niektórych polskich miastach, dlatego fajnie by było też się tam wybrać. 


10. Odpocząć

Tak po prostu :)



To już koniec. 10 punktów, 10 planów, postanowień. Niby nie tak dużo, a jednak to chyba był dla mnie jeden z tych postów co trudno się piszę. Nie chodzę do szkoły tydzień, a już nie umiem skleić jakoś razem wyrazów ;). Mam nadzieję, że tak trudno się nie czytało, a Wy macie jakieś swoje plany na wakacje?

8 komentarzy:

  1. Moja lista: pisać wpisy regularnie, tworzyć multum rysunków, poduczyć się angielskiego... :) I w sumie podsunęłaś mi fajny pomysł z szyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się design bloga. :) Świetne pomysły na wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie wytrwaj w swoich postanowieniach! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z postanowieniami ^^ Ja też mam kilka, ale nigdzie ich nie spisywalam :)
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję ,że Ci się to uda :)
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ambitne postanowienia ^^
    Te wszystkie zdjęcia do punktów.... Wow :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Post jak zwykle kreatywny i ciekawie zaprezentowany. Odnalazłam się w blogosferze więc można uznać że zmartwychwstałam xD Z jednej strony chciałam cię przeprosić że szlag trafił aktywność zarówno na moim jak i na twoim blogu :( wiedz że moja wina, proszę o pokutę, rozgrzeszenie i tak dalej i tak dalej :p takie same plany mam i ja które przedstawiłaś (no może z paroma wyjątkami) i mam głęboką i szczerą nadzieję że i my się w końcu spotkamy by powspominać jakie byłyśmy młode i głupie (no u mnie się tylko zmieniło młode na stare xD) i nie tylko :3 Pozdrawiam cię i przy okazji zapraszam na mój najbliższy post który już tuż tuż ;)

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeej podobne mamy te listy "to do" :D Ale u mnie Zwiedzanie jest na pierwszym miejscu. Naprawdę, dla mnie wakacje bez jakichkolwiek wyjazdów, to żadne wakacje! :)

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń