niedziela, 5 czerwca 2016

Rysunki z maja

Hej
Skończył się już maj to postanowiłam wstawić co w tym miesiącu rysowałam. Oprócz tych projektów, które pewnie już widzieliście w poprzednich postach udało mi się zrobić kilka rysunków. Około połowę w domu i połowę na zajęciach plastycznych. Jest ich mniej niż zawsze, ale ostatnio trochę się dzieję i mam mniej czasu na rysowanie. Niedługo opiszę tutaj jedno wydarzenie, myślę, że się Wam spodoba :) Co do rysunków to udaję mi się coraz więcej rysować z wyobraźni. Poznałam też w tym miesiącu nową technikę mieszania pasteli olejnych z olejem. Niestety nie pamiętam jak się on nazywał, ale technika jest świetna. Kolory fajnie się ze sobą łączą i wygląda to podobnie jak namalowane farbami olejnymi. Taki patent szczególnie sprawdzi się w plener, bo nie trzeba z sobą nosić żadnych tubek i wystarczy tylko jeden pędzelek :)

To zapraszam do oglądania, piszcie co myślicie o rysunkach.

Projekt wzorowany z książki  o projektowaniu.
Promarkery, Kredki FC Eco, cienkopis

Wymyślone, inspirowane moim domem w Simsach ;)
Cienkopis Micron, akwarele Karmański


Wymyślone
 Microny, akwarele Białe Noce i Karmański (drzewa)

Wzorowana kostka na szybko, niestety trochę krzywa, niedługo będę próbować rysować kolejną.
Promarkery, FC Polychromos, Microny

Wymyślone. Microny i Promarkery

Rysunek na obrysie Top Model. Kredki FB Polychromos i biały żelowy długopis.
Prace z zajęć:
Martwa natura, ołówki bezdrzewne Progresso


Pastele olejne blendowane z olejem.


Ćwiczenia w rysowaniu szybkich portretów. Na rysunku moja koleżanka.
Tutaj podobnie, ale już cała postać. Tusz, albo rozwodniona tempera.

Wymyślone, inspirowane jedną z ostatnich książek, które czytałam.
Pastele olejne blendowane z olejem.





6 komentarzy:

  1. śliczne prace, zapraszam do mnie http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostajesz nominowana do LBA! :))
    natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace są cudowne.Obserwuję ,aby zaglądać tu częściej.Pozdrawiam W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne rysunki, i o jeju! Jaki ty masz śliczny wygląd... a zwłaszcza nagłówek! *.* Chciałabym taki, ale niestety nie umiem zrobić :c
    Obserwuję

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne rysunki, szczególnie ludzi - haha, nigdy nie umiem narysować takich oczu i to z nimi mam największy problem. Inne prace również są cudowne, ale te z ludźmi najbardziej przypadły mi do gustu. Powodzenia w rozwijaniu się :)!

    http://shiirox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj! Uwielbiam oglądać Twoje prace. Są piękne. Taki dar to skarb.

    OdpowiedzUsuń