środa, 22 czerwca 2016

Kiedy słońce zajdzie za horyzont

Hej
 Nigdy nie zwracałam na to takiej uwagi na zachodzące słońce, ale ostatnio te zachody są coraz bardziej ciekawsze. Każdy jest inny i to jest w tym najlepsze. Codziennie można podziwiać zupełnie inne niebo. Ja wtedy wyjmuję aparat i biegam od okna do okna lub wychodzę na zewnątrz i robię pełno zdjęć :). Byłam też niedawno nad jeziorem i po mimo, że zdjęcia z telefonu nie są najlepsze to wybrałam kilka bardziej wyraźnych. Są tutaj różne zachody, które fotografowałam od końca maja. Dorzucam też dwie prace malowane akwarelami na mokrym papierze, które wzorowałam ze zdjęć. To zapraszam do oglądania... a i życzę Wam udanych wakacji, bo już zostało zaledwie kilka dni ;)



18 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie oraz te wszystkie z chmurami są cudowne! :) Akwarele też. Zazdroszczę Ci talentu plastycznego, ja nigdy nie umiałam malować, choć próbowałam przez jakiś czas... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, genialne *0* Uwielbiam twoje zdjęcia, zawsze są boskie *w*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i zdjęcia. Te chmury powalają! Niesamowicie to wygląda. Udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie każdy zachód Słońca jest jakiś inny. Piękne zdjęcia, a rysunki wręcz genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i prace!! WOW!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoł, super są te zdjęcia! :D Chyba staną się moją inspiracją do kolejnych projektów! A akwarelki również niczego sobie.
    Przez przypadek akurat mam na blogu post również dotyczący takiego nieba ;o Także zapraszam, może Cię zainteresuje :)
    Pozdrawiam!

    http://szkice-moda-i-ja.blogspot.com/2016/06/inspiracja-niebo.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne widoki, uwielbiam zdjęcia z zachodem słońca :) Jestem pełna podziwu Twoich prac, rozwijaj się tak dalej! Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/niezapowiedziana.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i prześliczne prace! :* http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Tak jak pisałaś w poście, każdy zachód słońca jest inny :)
    A rysunki są bardzo ładne :*
    Zapraszamy na naszego bloga, bo tam post o malowaniu kawą:
    naszprzytulnykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się to w tunelu. No i muszę przyznać,że zainspirowałas mnie i chyba zaraz otrzepię z kurzu moje akwarele i sama namaluję coś podobnego :)

    https://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2016/06/come-back.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowne zdjecia! Te w oknie spodobało mi się najbardziej, jest ciekawie uchwycone! :)
    Za to namalowane obrazki są wspaniałe! Masz ogromny talent ! Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy jakoś specjalnie nie zachwycałam się zachodami słońca :) z niewiadomych przyczyn wolę wschody :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zachód słońca. Wtedy niebie jest takie piękne. świetne zdjęcia.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne zdjęcia *.* podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, przepiękne zdjęcia! Zwłaszcza te z różowo-niebieskim zachodem :D Twoje prace również piękne, lubię takie, wyszły bardzo klimatycznie :) Pozdrawiam serdecznie!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zachody słońca, niebo wtedy ma zawsze taki piękny kolor! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia i cudowne rysunki :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń