niedziela, 22 maja 2016

Secesyjne projekty


Hej
Dzisiaj przychodzę z kolejnymi projektami. Znowu na konkurs Ferosh. Postanowiłam, że spróbuję i wezmę udział. Temat konkursu to "Flower Power". Zastanawiałam się co zrobić, bo łatwo jest narysować jakąś sukienkę z motywem kwiatów itp. ale jednak chciałam coś zupełnie innego. Przypomniało mi się wtedy, że w podręczniku miałam kilka obrazów w secesyjnym stylu, a on właśnie bazuję na różnych roślinach, zawiłych łodygach i nie tylko. Otworzyłam książkę ,zrobiłam kilka szkiców. Przeniosłam to na sylwetki i gotowe. Powstała kolekcja inspirowana secesyjnymi obrazami.Całość postanowiłam namalować farbami akwarelowymi. Gdy wszystko wyschło, kontury i szczegóły zaznaczyłam cienkopisami. Skórę postanowiłam jedynie lekko zaznaczyć mocno rozwodnioną czarną akwarelą, aby strój bardziej się odznaczał. 


Kolekcja jak to kolekcja musiała być spójna, więc w każdym projekcie jest taki sam wzór tkaniny. Dodałam też krótkie, proste włosy, aby dodać trochę nowoczesności tym projektom, tak przynajmniej miało być ;) 
Zapraszam do oglądania!




Co myślicie o kolekcji?

18 komentarzy:

  1. I to jest temat modowy, który warto poruszać. Każdy ma dość blogów modowych, których założycielki liczą tylko na darmowe produkty kosmetyczne i ciuszki, którymi zapchają szafę. Nie o to chodzi w blogowaniu, nie taka jest tego idea. Świetny blog, świetny wpis. Robisz coś powiązanego z modą, ale nie należysz do tych, które układają beznadziejne stylizacje i robią gówno. Jestem mężczyzną, mało znam się na modzie, ale na blogowaniu znam się bardzo dobrze i stwierdzam, że ty masz szansę w tym coś osiągnąć. Postaram Ci się pomóc, skontaktuje się z tobą prywatnie w czasie 24h.
    Pozdrawiam mocno! I zapraszam: www.menzones.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taki komentarz. Staram się prowadzić bloga z pasją :)

      Usuń
  2. Boskie! Pięknie pomalowane, takie żywe kolory i głębokie... sam szkic jest urokliwy *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że jestem pełna podziwu. Prace są genialne, szczególnie ta druga. Taki kombinezon sama bym bardzo chętnie założyła! Dobrze, że jednak nie zdecydowałaś się na sukienię, jest to dość oklepane, a Twoje prace są naprawdę oryginalne i wyjątkowe, tak jak ich wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Swietne :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne projekty :) naprawdę masz talent. Kolekcja jest cudowna, piękna i oryginalna. Kolory są dopasowane, żywe i świetnie ze sobą grają. Jestem zachwycona :) Życzę ci dalszych sukcesów i kolejnych pomysłów i genialnych projektów :*
    //Sohee

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow! Już się domyślam kto wygra. Ja nie umiem nic zrobić akwarelami.
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta zieleń:o super projekt. Tylko czekać aż zostaniesz projektantką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba Twoja kolekcja. Najbardziej podoba mi się ten kwiatowy kombinezon i buty wykorzystane do tych stylizacji. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ta kolekcja jest piękna, uwielbiam tego typu rzeczy, bardzo w moim guście. <3

    http://www.odrobinaciepla.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham secesję! Chyba mój ulubiony dział na plastyce, zaraz obok gotyku :D
    Bardzo podoba mi się ten kombinezon, świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe i niebanalne. Najlepsze drugie. Zapraszam
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie modowe rysunki ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe projekty :)
    Zdjęcia, które dodałaś w tym poście, i w ogóle we wszystkich wpisach są naprawdę przepiękne! Mi osobiście się bardzo podobają, niestety na naszym blogu nie ma zdjęć tak dobrych jakościowo i tak ciekawych :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz fajnego kaktusiaka (uwielbiam kaktusy xd) a rysunki miłe dla oka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają ;) ładnie !;)
    Moge Cię prosić o poklikanie w ostatnim poście ? ;)
    Bardzo mi pomożesz;)
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Jak dla mnie secesja jest naprawdę inspirująca, zwłaszcza w architekturze:). Masz talent!

    OdpowiedzUsuń