niedziela, 8 maja 2016

Czar PRL-u


Hej

Kwiecień był u mnie bardzo pracowity. Dużo konkursów, projektów, niektóre jeszcze czekają na zrealizowanie, ale większość mam za sobą. Dzisiaj chce Wam pokazać jeden z nich. W szkole przygotowaliśmy projekt gimnazjalny, którego tematem był "Czar PRL-u". Mi pomysł bardzo się spodobał, bo to coś innego i ciekawie też zobaczyć jak to było kiedyś. Ja akurat przygotowywałam dekoracje. Namalowałam 4 plakaty, pałac kultury i szkicowałam bloki. Plakaty malowane są farbami plakatowymi i pierwszy, który widzicie akwarelami. Fajnie mi się je malowało, szczególnie dlatego, że był duży format. Wiem, że pewnie się powtarzam, ale nie myślałam, że polubię farby, a jednak przez ostatnie miesiące dobrze mi się z nimi pracuje :) Trochę ćwiczeń i coś już się udaje. Jedynie najgorsze były w tych pracach napisy. Strasznie żmudna praca. Wszystkie plakaty zostały wzorowane.






Dekoracja była robiona na potrzeby przedstawienia na ten temat. Całą kompozycje wymyśliła pani od plastyki i namalowała resztę plakatów. Jak widzicie na zdjęciach są one wywieszone na jednej ścianie. Jest też dużo motywów czerwonej cegły, różnych haseł i znaków. Dodatkowo sceneria z bloków i mój pałac kultury, który malowałam przez kilka godzin na podłodze. Ah.. te okienka, jak tyle się nad nimi siedzi to nawet nie widać czy coś jest prosto czy krzywo ;) Mimo wszystko myślę, że dało nam się odzwierciedlić klimat tamtych czasów.





Jak podoba Wam się dekoracja? 

13 komentarzy:

  1. Te plakaty są świetne! Ogólnie cała dekoracja wyszła super :)

    www.malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne plakaty <3 http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się Twój pierwszy plakat :3 Wydaję mi się najbardziej dopracowany :)
    ratilcia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne plakaty, a całość wygląda jeszcze lepiej!

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne plakaty! Cała dekoracja jest naprawdę świetna :)

    naszprzytulnykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te plakaty są rewelacyjne ! Oczywiście nie obyło by się bez naszej dobrej rady... http://www.eplakaty.pl/produkt/Zaloz-majtki-plakat

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne rysunki :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że naprawdę świetnie Wam to wszystko wyszło, a plakaty są naprawdę świetne :D
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Namalowałaś śliczne prace, idealnie wkomponowały się :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko wygląda genialnie!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale u Was się napracowali- w moim gimnazjum na takie okazje są długi i przynudzające apele, a u was widać w tym czyjąś inicjatywę ;)

    OdpowiedzUsuń