piątek, 3 kwietnia 2015

DIY Wiosenne


Hej
Pomimo, że pogoda jest taka jaka jest, postanowiłam pokazać Wam DIY, które chociaż trochę pomoże poczuć tą wiosnę :)
Widziałam je na jakiejś stronie z inspiracjami, ale chciałam tez dodać coś od siebie, wiec zamiast drutów użyłam już niepotrzebne kolorowe kable. Wiem, brzmi to dość śmiesznie, ale wygląda to o wiele lepiej moim zdaniem niż zwykłe druty.
Te kwiatki są bardzo pracochłonne i wymagają dużo cierpliwości, ale nieźle wciągają.


Potrzebujemy:
  • Druty/Kable
  • Lakiery do paznokci
  • długopis (najlepiej rozkręcony, tak jak na zdj.)
  • kombinerki
I część- zaginanie kabelków w kształt kwiatów



 Zakładamy na długopis kabelek zostawiając z jednej strony krótsza cześć, a z drugiej dłuższą i przekręcamy jeden raz.



 
Następnie dłuższą końcówką okręcamy 4 razy długopis.

 
Krótszą częścią przekładamy przez te 4 kółka.

 
Zakręcamy wszystko mocno.

 
Zdejmujemy kabelek z długopisu. Powstanie taka jakby sprężyna.


 
Rozkładamy ją w formie kwiatka.

Obcęgami  zaciskamy końcówki płatków.


 Rozszerzamy je lekko. (Im mniej tym lepiej poradzić sobie później z lakierem)
 
Obcęgami zaginamy płatki do góry.

 
II część- wypełnianie płatków.
 
Trzymając pędzelek poziomo przeciągamy go pod płatkiem(można też nad, ale w tedy kolorowa obwódka z kabelka będzie w kolorze lakieru).
Jest to najtrudniejsza rzecz i radziłabym dodatkowo zobaczyć jakiś filmik.
 
Gotowego kwiatka wpinamy gdzieś, najlepiej pionowo. Gdy wyschnie lekko zmywamy pozostałości lakieru na kabelku.

 
Rozmiary kwiatków mogą być różne. Aby był inny, to zamiast długopisu (biały kwiatek)na który zakręcamy drucik, możemy użyć grubego markera(żółto-pomarańczowy kwiat), kleju w sztyfcie, lub coś innego co macie pod ręką.
 
Kolory można łączyć jak się chce, albo zostawić w jednej tonacji. Poniżej kilka inspiracji :)

 
 Mam nadzieję, że post się podobał. Planuję zrobić już niedługo kolejne DIY.
Piszcie co myślicie o tym pomyśle w komentarzach :)


22 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł... ale jestem zbyt leniwa i nie mam żadnych drutów i kabelków :( http://mydailylifewera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł świetny,ale ja jestem leniwa i często brakuje mi cierpliwości wiec to nie dla mnie,a zwłaszcza że jest tak skomplikowane :D Ale wygląda to zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne DIY, bardzo efektownie to wygląda :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł :) Na pewno gdy skończy się bieganina związana z rokiem szkolnym to znajdę chwilę czasu i może zrobię ;) Swoją drogą mam pytanie... Lakier z Rimmela podłożyłaś tylko do zdjęć czy go używałaś na prawdę? A jak używałaś to nie było ci go szkoda? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jak zrobisz to koniecznie pokaż :) Użyłam go, bo łatwo się rozprowadzał i w sumie dużo go nie wykorzystałam.

      Usuń
  5. jejku jakie to ładne :) I spójrz tak prosto zrobione, a cieszy oczy :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo pracy,ale efekt końcowy jest genialny.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś zdolna ! fajny pomysł ! :)
    aleksandra-chyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie mam talentu do takich rzeczy :D wspaniałe!
    milenaa-mila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł jest genialny- zostałam oczarowana. Szkoda, że mam 2 lewe ręce, no cóż takie życie, bo bym zrobiła takie cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł! Jak tylko znajdę takie druciki albo kable, to od razu wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę talentu ;) świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :D Strasznie się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie fajne, efektowne kwiatki, bardzo precyzyjnie wykonane, super ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł ! Na pewno ładnie to wygląda w twoim pokoju ! Zapraszam igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł ! Na pewno ładnie to wygląda w twoim pokoju ! Zapraszam igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne DIY, gdyby nie brak miejsca na półce z pewnością bym wykonała te kwiatki!
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz. Ale takie zaskoczenie. Jestem pod wrażeniem! Ja w ten weekend siadam i robię coś takiego. Kiedyś trzeba ozdabić pokój.

    Obserwuję i pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne :O
    www.paulina-lovelygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne :) masz talent!

    Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda świetnie! Serio jestem pod wrażeniem :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/ciezka-praca-blogerek.html
    Jeżeli post Ci się spodobał- zaobserwuj, to bardzo motywuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. łał :O Świetnie wyszły :)
    może obs/obs?
    Daj znać u mnie :D
    gabrielle-fashion,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń