wtorek, 21 kwietnia 2015

Puk Puk! Ktoś Nowy!

Hejka! Pewnie zastanawiacie się kim jestem i o co chodzi, że pisze tutaj na blogu. Pewnego dnia przez przypadek weszłam na blog Agaty i strasznie mi się spodobał więc uznałam, że napiszę do niej wiadomość o wymianę postów na naszych blogach. Zgodziła się i tak o to jestem. Może parę słów o mnie. 
Jestem Anita prawie piętnastoletnia dziewczyna która ma wiele ciekawych zainteresowań. Jedną z nich jest szycie. Szyć na maszynie nauczyłam się może kilka miesięcy temu i powiem szczerze, że chyba dobrze mi to wychodzi.  
Szyję maskotki i dekoracje do domu. (można robić zamówienia :D) Pochodzę z rodziny która jest bardzo uzdolniona. HAHAHA tak uzdolniona. 
W mojej rodzinie każdy np. robi na szydełku, decoupage i takie rzeczy. 
Moją drugą pasją jest architektura krajobrazu. Już od ponad 5 lat chce iść w tym kierunku i jak na razie nie zmienia mi się marzenie i mam nadzieję, że się nie zmieni. 
W ogrodzie potrafię siedzieć całymi dniami. Wydaje nawet swoje zarobione pieniądze z szycia na kupowanie pięknie pachnących kwiatów i drzewek. Mam jeszcze straszą siostrę, która nie koniecznie lubi robić to co moja rodzina. 
Ona chyba bardziej nadaje się na menadżera.

Jeśli post się wam spodobał to bardzo mi miło.  Jak go pisałam to uśmiechałam się od ucha do ucha sama nie wiem dla czego. 
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na mój temat to zapraszam na mój blog

4 komentarze:

  1. hej! obserwuję bo blog świetny i oczywiscie tematy ktore bardzo mnie ciekawia

    weronika-rysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjęcia zajrze na bloga :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz zajrzę na bloga. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie, będzie mi miło, jak wpadniesz. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ;)
    Zapraszam do siebie :) http://atram-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń