sobota, 7 marca 2015

Legginsy w roli głównej- Projekty

Hej
Ostatnio przeglądając różne strony trafiłam na konkurs u projektantki, którą może kojarzycie z I edycji Project Runway, a chodzi tu o Miite Nikonorov :) Konkurs polegał na zestawieniu z legginsami z jej kolekcji reszty ubioru.
Zbierałam pomysły w głowie przez resztę moich ferii, a kiedy wróciłam do domu od razu wzięłam się za rysowanie.
  • Najpierw narysowałam projekt już bardziej w wiosennych barwach ze zwiewną koszulą we wzór emitujący pawie pióra, a do tego torebka i buty w jasnych kolorach.
  • Następna stylizacja to trochę przekształcony jeden z moich wcześniejszych projektów z powycinanymi trójkątami w spódnicy. Do tego crop top botki i oczywiście legginsy.
Można było wysłać tylko jedną propozycję. Po długich namysłach :P wysłałam tą drugą.


Niedawno były wyniki pierwszego etapu, w którym projektantka wybierała 5 prac.
Cały czas nie mogę uwierzyć, ale na prawdę się udało :) Mój projekt został wyróżniony. To dla mnie duże wyróżnienie i motywacja do dalszego projektowania.
W drugim etapie głosują już internauci, wiec jeśli macie trochę czasu i projekt Wam się podoba to bardzo proszę o głosy w ankiecie pod propozycjami  jestem  pod 3  KLIK
Samo wyróżnienie jest dla mnie dużą nagrodą, ale za głosy bardzo dziękuję :)

Jaka stylizacja bardziej Wam się podoba?

22 komentarze:

  1. Mi bardziej podoba się pierwsza , ale obie prace są piękne .
    Pozdrawiam
    Paullik

    OdpowiedzUsuń
  2. jeej, masz talent :) Gratulacje! Powodzenia w dalszym życiu. To sukces!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Na prawdę masz niespotykany talent!:) Te stylizacje sa super,sama bym kupila takie ciuchy, gdyby ktos je uszyl :D Gratuluję wyróżnienia i życzę dalszych sukcesów!:)
    Zapraszam: odkrywajzalicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym tylko umiała tak rysować, jeju! Masz talent, dziewczyno ♥

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje są wspaniałe (z resztą to nie nowość) :) Nie chcę ci narzucać mojej opinii ale mi bardziej przypadła do gustu pierwsza stylizacja . Gratuluję ci z całego serca :D Jako przyjaciółka (mam nadzieję że też tak o mnie sądzisz) jestem z ciebie bardzo dumna :) Wierzę też że uda ci się wygrać ten cały konkurs . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie chyba urzekła Bardziej ta Pierwsza, ale droga też jest śliczna <3

    Zapraszam na Rozdanie ;http://darunia-dusiunia.blogspot.com/2015/03/giveaway-1.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej podoba mi się stylizacja pierwsza :) super rysujesz, masz talent!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ! ZAgłosowałam na twoją stylizację ;* :*
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chcę narzucać, ale mi bardziej podooba się 1 stylizacja. Jednakże obie są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam, masz talent ! ;)
    Chyba obserwuję, ale nie jestem pewna bo coś się zepsuło z ustawieniami xdd
    Napisałam o Twoim blogu w moim wpisie , zapraszam http://foto-art-natalia.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi projekt genialny, będę trzymać kciuki abyś wygrała :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. I jeden i drugi projekt piękny. Mam nadzieję, że coś zdobędziesz i się nam pochwalisz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, masz talent! Ten pierwszy najbardziej mi się podoba!;)

    zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  14. Obydwie są cudowne, ale ja bym wybrałam pierwszą :* Gratuluję Ci, rzecz jasna zagłosowałam !! :*

    http://hot-schot.blogspot.com/ Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne prace! zagłosowałam z wielką przyjemnością :))
    zapraszam do mnie :) może obs/obs?
    http://babazaklawiatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój głos oddany na twoją pracę :) Masz świetny pomysł :3

    Kamola

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne prace, gratuluję :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, obie prace naprawdę śliczne.


    in-this-darkness-i-see-colors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczne :D

    zapraszam do mnie http://nellyyy-blog.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń