sobota, 28 lutego 2015

Ice & snow

Hej
Po pierwszym zdjęciu można się domyśleć, że będzie to zupełnie inny post niż dotychczas. Kiedyś było takich wpisów więcej, ale jakoś tak wyszło, że ich trochę zabrakło. Trochę przez ten czas się nauczyłam, a przynajmniej tak myślę :)
Te zdjęcia robiłam 2 tygodnie temu podczas ferii. Byłam w górach gdzie zaliczyłam moje pierwsze zjazdy na nartach.
Śniegu było naprawdę po kolona, a później doszedł jeszcze lód i wszystko tak bajecznie wyglądało, aż prosiło się, żeby zrobić zdjęcia. Biegałam od miejsca do miejsca, albo raczej od drzewa do drzewa, bo takich zdjęć jest najwięcej. Wyglądało to pewnie dość śmiesznie haha ale mam nadzieję, że Wam się spodobają :) Na końcu dodałam jeszcze zdjęcie mojego tortu urodzinowego. Było to dość dawno, ale jak już dodaje zdjęcia to go pokażę. Pomysł mamy :)
To miłego oglądania!

 

Co myślicie o zdjęciach?
Ma być więcej postów tego typu?

13 komentarzy:

  1. Jeju, jakie śliczne fotografie *.* Świetny post ;) ...Też chciałabym taki torcik :3
    P.S. Mogę spytać czym robione są zdjęcia ? c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdjęcia robiłam takim zwykłym cyfrowym aparatem Canon IXUS

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź ... nie mogę się na nie napatrzeć ♥

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia jesteś do tego stworzona! I boski tort! <3
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Ten tort aż się prosi, żeby go zjeść! :)
    http://my-black-pants.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi apetytu przez ten tort :p A zdjęcia są prześliczne . Wyczuwam u ciebie przyszły zawód jakim jest fotograf :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są MEGA! Wszystkie bardzo mi się podobają. Masz wielki talent, nie zmarnuj go! ;D

    Zapraszam do mnie. Poklikasz w baner choies? Bardzo proszę :)
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są świetne, szczególnie te w makro :)
    Piękne widoki!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są przepiękne. Jak najbardziej chcemy więcej takich postów! :) A tort- marzenie... Po prostu rewelacja! ;)

    http://pozytywnikk.blogspot.com/2015/02/wishlist-romwe.html proszę o poklikanie w linki, jest to dla mnie bardzo ważne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem zdjęć przyrody. Chciałabym to zobaczyć na żywo. :)
    whatisinthehat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, naprawdę wspaniałe zdjęcia! *.*
    Te dwa ostatnie są najlepsze <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nigdy nie jeździłam na nartach. Śliczne zdjęcia, a tort bardzo oryginalny- musiał być przepyszny :D

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow... serio ten lód wygląda bajecznie ; )
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń