niedziela, 29 czerwca 2014

Wyjazd

Hej
Juz oficjalnie zaczęły się wakacje. Rok szkolny zleciał mi strasznie szybko. Jeszce dobrze pamiętam ostatnie zakończenie roku.
Mam na nie bardzoo dużo planów.  Szczególnie związanych z blogiem. Myślę, że będzie dużo zdjęć, recenzji kredek,szkicowników, różne tematyczne posty,lecje rysowania, oraz pierwszy konkurs. To wszystko i jeszcze więcej w te wakacje ,ale zrealizuje je dopiero od połowy lipca, bo dzisiaj w nocy wyjeżdżam na obóz. A jest on związany z projektowaniem mody. Chciałam juz jechać na niego rok temu, ale jednak się nie udało, a teraz juz dzielą mnie od niego godziny.
Program obozu jest bardzo duży, min. będę się tam uczyć historii mody, szkiców postaci, szycia, doboru tkanin i wiele innych takich rzeczy. Gdy przyjadę zrobie post z wszystkimi zdjęciami oraz może spróbuje zrobić jakieś tutoriale z tego co się nauczyłam.

 
Wracam 11 lipca, ale mam nadzieje, że co jakiś czas będziecie zaglądać na bloga :)

1 komentarz:

  1. OMG. Agata spotkamy sie!!! Czy ty jedziesz z POSZUKIWACZY PRZYGÓD do Poronina?:D Ja jade na musicalowy i sie spotkamy!!!:D
    mairim505

    OdpowiedzUsuń