niedziela, 8 czerwca 2014

Wycieczka

Hej
W piatek rano wróciłam z mojej wycieczki szkolnej, o której pisałam w poprzednim poście. Była ona do Zakopanego, a w drodze powrotnej odwiedziliśmy Kraków. Pomimo, że nie trwała ona zbyt długo to stęskniłam się za blogiem, rysowaniem i oczywiście za Wami. Tak codziennie zaglądam na bloga, a podczas wycieczki kompletnie nic.
 
Ogólnie wycieczka mi się podobała. Codziennie było dużo atrakcji no i też zwiedzania. Czasami było tego aż za dużo :).
 
Pierwszego dnia byliśmy na spacerze po miejscowości, w której nocowaliśmy.
 
 
Dolina Kościeliska
Tutaj był już dłuższy spacer, oraz Jaskinia Mroźna. Niestety z jaskini nie mam żadnych zdjęć :(
Błota było po kolana xd
 
staw Smreczyński i.... sukienka mojej koleżanki z rozerwanego płaszcza xd





 
 A tutaj już Kraków



Najwięcej zdjęć z Krakowa to chyba wystawy z obrazami. Przy sukiennicach było tego bardzo dużo, wiec musiałam zrobić zdjęcia :). Oprócz takich wystaw byliśmy w muzeum gdzie znajdują się obrazy Jana Matejki. Z tego co przewodnik opowiadał to Matejka był dosc niskiego wzrostu, a malował potężne obrazy. Jego obrazy było o tematyce historycznej i gdzieś zawsze malował swoją twarz.
Na następnym zdjęciu jest taki sklepik w którym była robiona czekolada. Na drugim zdjęciu scena przygotowania do koncertu Dżemu :) a reszta to Kraków późnym wieczorem. Ogólnie to miasto mi się bardzo spodobało. Jest dużo sklepów plastycznych, szkół i koncertów, a to cos dla mnie :).

Mogła bym tu pisać i pisać, ale niestety muszę się przygotować do szkoły bo zaostał tydzień do wystawienia ocen i teraz trzeba się przyłożyć, ale w przyszłym tygodniu chyba zdążę dodac jakiś post ;)

Jak wam podobały się zdjęcia?


 
 
 

1 komentarz: