środa, 25 czerwca 2014

Paczka od Lillalou

Hej
Wiem, że dzień dziecka był juz dość dawno, ale dopiero jakos zebrałam się żeby to napisać. Dostałam paczkę od Lillalou za to, że zostałam redaktorką ich bloga :) Doszła do mnie przed wycieczką jako prezent z okazji Dnia Dziecka.


 A w paczce było:
-segregator na szkicowniki
- najnowszy szkicownik glamour
- dyplom
-naklejki
Na początek segregator. Jest ona bardzo duży. Pomieścił wszystkie moje szkicowniki z Lillalou. Grafika także mi się podoba.. co tu duzo pisać zobaczcie dalej :)

W środku tak wygląda


a tak z tyłu
Jak widac wszytskie szkicowniki się mieszczą.

 Szkicownik Glomour
Ten szkicownik bardzoo mi się spodobał. Ma on świetne pozy, każda jest inna, są idealne do strojów w stylu glamour. Czasami są nawet po dwie na jedną kartkę, co dotychczas w szkicownikach A4 się nie zdażało.

Na pierwszych stronach znajdziemy trochę o Polskiej projektantce Evie Minge.


Tutorial



W środku dwustronny plakat



Jest w nim także zapowiedź nowego szkicownika :)



Dostałam także duużo naklejek. Te największe są do naklejenia na szybę samochodu.


Niedługo narysuje coś w tym szkicowniku, bo wcześniej rysowałam coś co niedługo Wam pokażę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz