niedziela, 25 maja 2014

Segregator z lekcjami rysowania


Hej


Dzisiaj chce wam pokazac segregator, w którym trzymam moje lekcje rysowania z gazet Top-Model. Dzieki temu wszystko jest w jednym miejscu i nie muszę niczego szukać.
 
Tak wygląda mój segregator. Haha wiem bardzo fajna okładka, ale przynajmniej jest duży.

 
Na pierwszej stornie mam włożona kartkę, która była wyrwana z tej gazety co pierwszy raz były dodawane lekcje rysowania.
 
W tej samej koszulce, ale z drugiej strony mam włożone różne mini szkoły rysowania np. z kredek.



Następnie mam wpięte wszystkie lekcje rysowania, które były od tego czasu w gazetach.

 
 Wszystkie można swobodnie oglądać tak jak w książce, gazecie itp.


 
 Zrobienie takiego segregatora jest bardzo proste, napewno wiekszość z was bez żadnych instrukcji by to zrobiła, ale chce wam pokazać kilka wskazówek dzięki, którym wszytskie kartki bedą równe.
 
 
Na początek wybieramy gazete
 
Z jej środka wyrywamy: kolorowe szablony ( w innych numerach może być coś innego), plakat i zarysy modelek.

 
Pod tym wszystkim będą lekcje rysowania, które także wyrywamy.



Dziurkaczem robimy na środku kartki dziurki i bierzemy nastepna kartke z gazetki. Tą juz podziurkowana kartkę kładziemy na jeszce niepodziurkowaną i robimy kropki pisakiem tak jak na zdjęciu.
 
Dziurkujemy za pomoca dziurkacza

 
Wszystkie lekcje układamy w kolejności.

 
Szablony chowiemy do teczki a gazety do segregatora.

 
 
 
A jak podobał Wam się taki post?
Mam robic więcej na taki temat?
 
 


2 komentarze:

  1. Dobry pomysł , ale gdzie dajesz te zarysy modelek? Wyrzucasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, wkładam do teczki z plakatami, naklejkami lub innymi rzeczami, które znajde w środku gazety.

    OdpowiedzUsuń