piątek, 9 maja 2014

Paczka od Lilla Lou- recenzja

Hej
W poniedziałek doszła do mnie paczka za trzecie miejsce w konkursie Lilla Lou garden party. Zdziwiłam się, że tak szybko doszła, bo dzień przed długim weekendem były wyniki, a po nim paczka była już u mnie. Jej zawartość bardzo mi się podoba. Jest ciekawy szkicownik i rzeczy, które na pewno mi się przydadzą.
 
A w paczce było:
 
      od lewej:
        -teczka A4
                   -szkicownik party
    -dyplom
      -karteczki
-notes
 
Teczka
 
Jak już pisałam jest w formacie A4, czyli jak np. typowy blok rysunkowy. Podoba mi się w niej grafika, jest taka szalona i rockowa :). Zamykana jest na gumkę, a w środku dodatkowo ma plan lekcji.
 
Na zewnątrz
 
z tyłu

 
W środku
(przepraszam za palec:)) 
 
 
Szkicownik Party
Co najbardziej przykuło moją uwagę w tym szkicowniku to głowy modelek. Są one mniejsze niz dotychczas w szkicownikach, a to mi się podoba. Tak naprawdę wszystko mi się w nim podoba. Modelki mają ciekawe pozy oraz jest ich dużo, ale jedna modelka powtarza się kilka razy. W środku jest plakat oraz przykładowe, gotowe już modelki, a na początku mini lekcja rysowania.
 
okładka
 
Pierwsza strona

 
Przykładowe stylizacje


 
szablon
 
 
Plakat (jedna z dwóch stron plakatu)




 Dyplom
Tu nie ma co się dużo rozpisywać :)
 
Karteczki

 
i notes
 
Grafika jest taka sama jak w teczce, ale okładka jest trochę inna. Ma on format A6, czyli nie za mały ani nie za duży :) Okładka jest tu miękka,ale na końcu jest taki kartonik, który wszystko usztywnia. Notes ma ok. 32 kartki, z tego co liczyłam

 
W środku każda strona jest ozdobiona w taki sposób.

 
a tył wygląda tak

 
To już wszystko na dzisiaj. Mam nadzieje, że o niczym nie zapomniałam, ale jeśli ktoś miał jakieś pytania do np. szkicownika to piszcie w komentarzach,albo na mój gmail.
Następny post już niedługo.
Pozdrawiam
Agata
 

1 komentarz:

  1. Hej! Zapraszam na mojego bloga. Dopiero zaczynam go prowadzić :) rysowanie-ma-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń