wtorek, 20 maja 2014

MISTRZOSTWA PROJEKTOWANIA T-SHIRT

Hej
Jakiś czas temu pisałam, że bardzo się cieszę z powodu przedłużenia konkursu na projekt T-shirt'u. Wykorzystałam czas podczas majówki i zrobiłam dwa projekty. Ledwo co się wyrobiłam, bo były bardzo pracochłonne i nie mogłam nigdzie dostać odpowiednich naboi do pióra.
Zrobiłam w trakcie pracy pierwszego projektu kilka zdjęć. Oto one:


A widać robiłam po kolei każdą kredkę, aby kolor się nie powtarzał i wyglądało jakby jedna wychodziła spod drugiej itp.
A tak wyglada moja druga praca. Inspirowałam się jedna pacą, którą wymysliłam na kółku plastycznym.
xxxx

Dzisiaj miały byc wyniki, dlatego od rana sprawdzałam i po jakims czasie się pojawiły :). Jak każdemu podobało mi się, że można wygrac własnego projektu koszulkę, ale każdy nie moze wygrać :) dlatego cieszę się, że dostałam wyróznienie :).
Wyn
I MIEJSCE

Dampirka1310


II MIEJSCE

JulaLou


III MIEJSCE

Weronika


WYRÓŻNIENIE

Agata

WYRÓŻNIENIE

Agata


WYRÓŻNIENIE

Piotruś


WYRÓŻNIENIE

Sarawi


WYRÓŻNIENIE

Lia


Gratuluję Dampirce za zdobycie 1 miejsca i wszystkim, którzy brali udział :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz