niedziela, 15 września 2013

Nowy konkurs u issani26

Hej
Kilka dni temu issani na swoim blogu dodała nowy konkurs.
Napisała:

11.09.2013
Witam ! Dzisiaj ogłaszam mój pierwszy (i mam nadzieję że nie ostatni) . A oto temat :


Zapewne wiele z was ma swoich idoli bądź ma taką osobę którą się inspiruje . Zadanie konkursowe polega na tym by zaprojektować swojego idola . Można go narysować i jednocześnie stworzyć jakąś ciekawą kreację w szkicowniku Top-Model bądź Lilla Lou i przekonaj mnie , że to ty powinieneś wygrać ten konkurs ( powiedz za co go podziwiasz ; dlaczego się nim inspirujesz ). A jeżeli nie masz pomysłu na kreację to możesz po prostu narysować portret .

A teraz nagrody :


1 miejsce : zrobię 3 dedykację w wybranym szkicowniku ( Fantasy Model ; 2 szkicowniki Top Model Pocket ( zdjęcia w zakładce Recenzje Szkicowników) , bądź Lilla Lou Super Hero ) , ocenienie wszystkich prac na 10 oraz skomentowanie


2 miejsce : zrobię 2 dedykacje (teraz ja wybiorę w jakim szkicowniku) , ocenienie 1/2 prac na portfolio na 10 i skomentowanie


3 miejsce : zrobię dedykację (to samo co w przypadku drugiego miejsca) . ocenienie i skomentowanie 1/4 prac


Myślę że nagrody są w miarę fajne . Prace możecie przesyłać na mojego maila : issani26topmodel.gmail.com


Konkurs trwa do 28 września . Wyniki zostaną ogłoszone 2 października .


Więcej na jej blogu http://top-model-issani26.blogspot.com/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz