czwartek, 19 września 2013

Ja i Funandcake


 


Hej
 
Dzis o mojej idolce świetnej projektantce Top-Model ma kilka lekcji rysowania na youtubie wiedz postanowiłam sie sprwadzić czy mi wyjdzie oczywiscie ideału nie da sie powtórzyć ale myśle że jako tako wyszło ;)
 oto one:
                                                        orginał                                                                       
moja wersja
 
Funandcake


a to filmik z lekcją rysowania
 
orginał 
 

moja wersja
 
Funandcake 2
 
i lekcja na youtubie
 
hahaha smiesznie mi to wyszlo w porownaniu do niej ale cos mi sie wydaje ze ona troche podrasowała na komputerze. Robiłam wg lekcji z youtuba a nie moglam znalesc takich samych zdjec wiedz troche się różnią.
 
Zachęcam do dołączeni do witryny i kometowania :)

2 komentarze: