czwartek, 19 września 2013

Nowinki tygodniowe

 


Hej
Ostatnio nie miałam czasu na pisanie bloga mieliśmy dużo zadane a w poniedziłek zaczęła się dodatkowa śiatkówka po tym odrazu pojechałam z mamą na zapisy na kółko plastyczne na które będę chodziła od pazdziernika. Wybralam sobie tym razem starszą grupę nawet bardzo starszą bo jest gimnazjum i licełum a ja chodze do 6 podstawówki ale myśle że dam rade bardziej się boje że nie wyrobie z tymi zajeciami bo mam plastyczne, gitarę, siatkówkę i angielski ale mam nadzieje że zdąże pisac bloga. Tymczasem dodałam nową zakładkę 'jakich kredek używam do projektowani' myśle że wam się przyda ;) a i skończyłam juz ze zmianą wyglądu bloga :D. Także myśle nad nową lekcja rysowania.

Mam już pierwszą lektóre 'Ten Obcy'
Jestem w połowie XD
a wy co czytacie?

6 komentarzy:

  1. też mam tą lekture mi zostały tylko 2 rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  2. Agata Christie " Dwanaście prac Herkulesa " (książka detektywistyczna)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam w tamtym roku "Tego Obcego" ;3 My w październiku bierzemy "Hobbit czyli tam i z powrotem ".

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez bede miala hobbita jakos tak w lutym

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tą skończyłam,a w grudniu Ania z Zielonego wzgórza

    OdpowiedzUsuń