niedziela, 18 stycznia 2015

Szkoła rysowania- Creepersy

źródło: weheartit.com
 
Hej
Skończyła się już dawno przerwa świąteczna, tak samo jak dużo czasu wolnego. Teraz większość mojego czasu spędzam przy książkach, a moje kredki patrzą na mnie, żebym wreszcie zaczęła rysować. Wczoraj trochę się udało, ale to i tak za mało. Pociesza mnie jedynie fakt, że niedługo mam urodziny i zaczną się ferie.
Na dzisiaj przygotowałam dość krótką lekcje rysowania butów, a konkretnie Creepersów.
Więc, zaczynamy!
 
Wybieramy szkic, na którym będziemy rysować i dorysowujemy grube podeszwy.
 
Nastepnie szkicoujemy dalsze części butów.

 
Zaznaczamy miejsca na sznurowadła.

 
rysujemy "języki" przy butach i sznurowadła

 
Wszystko poprawiamy cienkim, czarnym długopisem lub cienkopisem.


 
Kolorujemy całość, ale nie zbyt mocno, aby wyróżniały się kreski cienkopisu.
 
Rysujemy resztę stroju i gotowe.
 
Macie jakieś życzenia na następne lekcje :)?
 
 

12 komentarzy:

  1. Wspaniały post <3 Hmm. Może coś w stylu PASTEL GOTH :3 Chętnie skorzystam :*

    Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu:
    http://lifestylegirl88.blogspot.com/2015/01/lba-1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cudowne! Masz ogromny talent :) Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej zostałaś nominowana do LBA szczegóły na moim blogu pozytywnymisz-masz.blogspot.com . jeżeli się w to nie bawisz zignoruj komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szkoła! :)
    Ja też jestem za Pastel Goth :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie rysujesz. Tez uwielbiam rysowac, chociaz jeszcze zadnego postu o tym nie robilam.

    http://4uspace.blogspot.com/2015/01/lab.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. super post! Masz wielki talent i bardzo ładnie rysujesz

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz naprawdę świetnego bloga! Wszystko mi się tu podoba! Twój sposób pisanie, zdjęcia... Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu, ale na pewno nie ostatni. :)
    PIĘKNIE RYSUJESZ <3

    www.niekontrolowanee.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. W sprawach rysowania to ja jestem tępa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa SR :) Mimo iż nie lubię takich butów to jednak może kiedyś wypróbuję tą technikę rysunku . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do LA :) ----> http://pozytywnymisz-masz.blogspot.com/2015/02/odpowiedzi-na-pytania-i-moje-naminacje.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Butki wyszły fenomenalnie. Ja również uwielbiam rysować. Nie wyrosłam z tego, mimo iż lata lecą.

    U mnie w Candy do zgarnięcia jedna z moich prac. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz talent chciała bym tak umieć :) Każdy napewno mógł to zrobić ale nie wolno się poddawać ;) Zapraszam do mnie :) http://sketchtoypl.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń