niedziela, 27 listopada 2016

Suchoryt- Moja praca na wystawie?



Hej

Pamiętacie jak opowiadałam Wam o suchorycie? Jeśli nie to zapraszam do zobaczenia tego wpisu, bo trochę mam tam objaśnione co i jak. KLIK. Wspominałam tam, że biorę drugi raz udział w konkursie między-narodowym z grafiki. Moja praca, którą wysłałam wygląda tak jak na zdjęciu niżej. Ostatnio dowiedziałam się o wynikach i okazało się ze z ponad 9 tyś.prac znowu wybrano 800, które wystawiono na wystawię i moja praca się tam pojawiła. Mega się cieszę, bo jak widzę ile tych prac było i zaledwie te osiemset zostało wystawionych to jest to dla mnie duże osiągnięcie i w dodatku drugi raz, bo ostatnio udało mi się dostać na tą wystawę dwa lata temu :). Niestety czego bardzo żałuję to tego, że nie zobaczę tej wystawy po raz kolejny, bo niestety jest ona w Toruniu.




Aby post nie był taki krótki mam jeszcze do pokazania moje ostatnie suchoryty, które robiłam na zajęciach. Są one na małych formatach. Pierwszy to jakaś postać z wyobraźni, a drugi  to stary aparat wzorowany na kilku zdjęciach. Po prawej stronie pleksa każdej pracy, a po prawej gotowa grafika.






7 komentarzy:

  1. Gratuluję takiego wyróżnienia. Praca jest naprawdę genialna, więc nic w tym dziwnego.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem z Torunia i jeśli jeszcze zdążę na tą wystawę to może zerknę. Gratuluję!
    Obserwuję <3
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ci to wychodzi *^* Sama próbuje trochę, ale na razie średnio mi to wychodzi :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, zasłużyłaś na to wyróżnienie bo praca jest śliczna. Pozostałe też piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing draws! :O
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze nie wiedzialam o tej wystawie, bo Torun jest niedaleko mojej miejscowosci. Chetnie bym ja zobaczyla. Podrawiam'

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń