sobota, 19 listopada 2016

Jesień w obiektywie

Hej
Na dzisiaj zaplanowałam post ze zdjęciami, bo przez ostatnie kilka miesięcy trochę mi się ich nazbierało. Niektóre robiłam na początku października, niektóre kilka dni temu, co widać po kolorze liści. Jest tutaj dość dużo moich ulubionych zdjęć macro, dlatego zobaczycie sporo roślin. Bawiłam się też trochę efektami w aparacie, bo jak już są to czemu by tego nie wykorzystać :).
W sumie nie licząc tego ciągłego deszczu, przez który moja droga to jedno wielkie błoto, to lubię jesień za jej kolory i jednocześnie to, że jest taka ponura. Zauważycie to pewnie na zdjęciach. Zapraszam do oglądania!







11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, są to moje ulubione kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne kadry, bqrdzo lubie oglądać zdjęcia z wlasnie takiej perspektywy. Te tory są sliczne, albo ta trawa, i... ech, zaraz wymienię tu wszystkie xD. Czekam na wiece j zdjęć, naprawdę bqrdzo mi się podobają*w*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze niesamowite zdjęcia :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, niektóre wyglądają wręcz wiosennie.
    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo nie było mnie na twoim blogu. Muszę przyznać, że wciąż się rozwijasz i twoje zdjęcia są coraz lepsze. Tak trzymaj! :)
    nowy post :) [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :) Pod względem kolorystyki chyba właśnie fotki najlepiej cykać jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podobają mi się Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW, piękne ujęcia!!!kocham jesień :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia! Ja uwielbiam fotografować, ale ostatnio na prawdę nie miałam czasu. Mega mnie zmotywowałaś do ruszenia z domu i szukania pięknych miejsc!
    >alicce-alice.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  10. Widac ze w to co robisz , wkladasz serce!

    OdpowiedzUsuń