niedziela, 11 września 2016

10 dni rysowania nieba

Hej

Podczas wakacji zauważyła, że sporo osób robi 'drawing challenge'. Czyli takie wyzwanie polegające na codziennym rysowaniu. Najczęściej jest to miesiąc lub czasem u niektórych nawet rok. Tematy na rysunki można znaleźć w internecie lub samemu zaplanować co chce się konkretnie ćwiczyć. Ja sama od dłuższego czasu podziwiam osoby, które podejmują się tego wyzwania, bo jednak zawsze trzeba znaleźć czas w ciągu dnia i mieć w ogóle chęć rysować. Gdy zobaczyłam, że organizowany jest takii challenge polegający na rysowaniu natury, a konkretnie 10 dni niebo, kolejne 10 rośliny i pozostałe 10 krajobrazy, to postanowiłam, że wezmę udział. Bałam się tego braku czasu, bo jednak zaczęła się szkoła, ale udało mi się i prac jest dokładnie 10. Zazwyczaj rysowałam czy malowałam po szkole lub kiedy zachodziło słońce. Akwarelami maluję się szybko i dodatkowo można się odprężyć/zrelaksować, bo to bardzo przyjemna technika ;) Prace są najczęściej wzorowane na tym co widziałam za oknem, ze zdjęć lub wymyślone. Do wykonania wszystkich obrazków użyłam akwareli, kredek, markerów i długopisów.
To zapraszam do oglądania i zachęcam Was do takich wyzwań ;)


1 dzień. Czwartek
 Piątek
 Sobota
 Niedziela
 Poniedziałek
 Wtorek
 Środa
 Czwartek
 Piątek

Sobota


19 komentarzy:

  1. Cudowne obrazki, teraz zostało czekać na pozostałe rysunki ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga sobota jest przesliczna. Czym malowałas? Wyglada mi na akwarelki ❤️

    Http://popcornserowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak to akwarele + czarny i biały żelowy długopis.

      Usuń
  3. Wtorek i środa to cuuudo! Świetnie sobie radzisz z akwarelami, ten challenge bardzo Ci się udał ;*
    zwyklekreskinapapierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą dziewczynę widziałam na instagramie i zrobiła na mnie ogromne wrażenie :) Ogólnie bardzo podobają mi się te rysunki, bo każdy ma coś pięknego w sobie i ten urok...

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny challenge, świetnie sobie z nim poradziłaś, bo obrazki są wspaniałe:) Mnie najbardziej się podoba piątek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Supero obrazki. Nahbardziej urzekło mnie nocne niebo z księżycem. Ten obrazek chyba najlepiej ci wyszedł :D Będziesz robić też koljne częśco tego challenge'u?
    Pozdrawiam
    Saphira
    smoczespojrzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata robi jeszcze 10 dni roślin i 10 dni krajobrazów ;)

      Usuń
    2. Dokładnie. Cały miesiąc rysowania jeśli się uda :)

      Usuń
  7. Oglądanie masterchefa w trakcie rysowania pomaga :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebo z księżycem zmiażdżyło wszystko :O podczas oglądania prac czułam się jakbym oglądała prace van Gogha edycja 2016 xp Życzę powodzenia w dalszych częściach challengu ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł na post. Wymyśliłaś własny challenge. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, challenge jest z jednej grupy na facebook'u ;)

      Usuń
  10. Super sobie poradziłaś, twoje prace są takie niebanalne... mnie najbardziej urzekł księżyc. Czekam na to jak sobie poradzisz z resztą challenge`a
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak dawno mnie u Ciebie nie było, a tu takie piękne prace! Jestem pod wrażeniem - sama niestety mam duży zastój w rysowaniu i malowaniu :( Bardzo podoba mi się wtorkowa praca. Cudowna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju *^* Cudowne! Ja nigdy nie umiałam nieba rysować (wiem, że to może brzmi wręcz dziwnie, ale taka prawda), więc jakimś tutorialem od ciebie bym nie pogardziła B)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne, bardzo ciekawa technika rysowania, podoba mi się niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podobaja mi się prace z poniedziałku i wtorku :)

    P.S. Nominowałam cię do podaj dalej Challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Zostałaś nominowana do PDC-http://art-by-sprytnaniteczka.blogspot.com/2016/09/posaj-dalej-challenge-3.html#more

    OdpowiedzUsuń