niedziela, 4 września 2016

Moja własna kolorowanka


Hej
Pod koniec wakacji przypomniałam sobie o konkursie na własną kolorowankę organizowanym na tym blogu. Nie licząc zeszytów, które pokazywałam w ostatnim poście właściwie nigdy nie kolorowałam takich szczegółowych kolorowanek. Zawsze bardziej lubię robić coś od podstaw, dlatego pomyślałam, że warto spróbować w takim konkursie. Bardzo lubię zestawiać ze sobą jakieś przeciwieństwa, dlatego naszkicowałam twarz i podzieliłam ją na pół. Na każdej z połówek narysowałam wzory. Jedna jest bardziej hm... jak to napisać ułożona, dokładna? a druga bardziej roztargniona. Myślałam, że praca będzie bardzo żmudna, co prawda rysowałam wzory dość długo, ale było to bardzo przyjemne zajęcie i na pewno coś w tym stylu jeszcze narysuję. 
Praca jest wymyślona i jest na formacie A4. Do jej narysowania użyłam Micronów i pisaka.
Poniżej wstawiam zdjęcia z różnych etapów pracy. 

11 komentarzy:

  1. Ale świetne! Strasznie mi się podoba! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, to jest piękne dziewczyno, ale masz talent! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna praca, trochę za wąska szyja, ale nie przeszkadza to wcale. Nawet dodaje pracy... takiej nierzeczywistości, bardzo mi się podoba :D
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna <3

    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne*o* Przez ciebie nie mam już szans w tym konkursie:( xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, fajny pomysł miałaś z zestawieniem kontrastowych wzorów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny rysunek

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznee *_* No to nie mamy szans haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajna ;) Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawa praca wyszła i jaka precyzyjna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam że jak się za coś zabierzesz to będzie to dopracowane co do szczególiku *O* Bardzo kreatywna i przykuwająca uwagę kolorowanka :) mam nadzieję że po jakimś czasie będziesz ich robić coraz i coraz więcej :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń