wtorek, 23 sierpnia 2016

Ubrania z nietypowych materiałów

Hej

 Trochę mnie tutaj nie było, ale już wracam i pisze post. Dzisiaj chcę Wam pokazać rzeczy, które robiłam na zajęciach z projektowania. Każde zajęcia w domu kultury prezentowały coś na zakończenie, a nasza grupa zrobiła pokaz. Z tego względu, że nie miałyśmy dostępu do maszyn do szycia, zastępowały ją zszywki, a materiały czarna folia, papier do pakowania paczek i biała taka jakby bibułka.
 Zaczęłyśmy od narysowania swoich pomysłów i wyklejenia kartek materiałami.

Na początku mój projekt wyglądał tak, ale przy dalszej pracy dużo się pozmieniało i żakiet został kamizelką, a spodenki spódniczką.



Tak wyglądało to w rzeczywistości. Kamizelka z trójkątnym złączeniem i asymetryczna spódniczka z frędzlami, a bluzka z mojej szafy.  
Projekty moich koleżanek: Oliwii i Julii.
Drugi projekt robiliśmy w parach. Tutaj głównym materiałem były gazety, ale i podstawa z folii. 
Projekt wyglądał tak. Postanowiłyśmy, że głównym tematem naszego stroju będą twarze. Wycięłyśmy ich dość sporo i przyczepiłyśmy do dolnej części sukienki, a do górnej przyczepiłyśmy większa twarz wyciętą z biało-czarnej gazety oraz frędzle emitujące włosy.


To już wszystko co chciałam pokazać. Mam nadzieję, że podobał Wam się taki trochę inny post. Co do ubrań, to bardzo mi się podobał pomysł z takimi nietypowymi materiałami. Chociaż trzeba było bardzo uważać, żeby nic nie przedrzeć to myślę, że całej grupie fajnie wyszły stroje. A wy co myślicie? :)

17 komentarzy:

  1. Ale świetne! Szkoda że u mnie nie ma takich zajęć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! chciałabym chodzić na takie zajęcia! Świetne stroje takie pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kreatywnie, ja też lubię czasem sobie coś "zaprojektować" ale do takiego talentu jak Ty masz, to mi daleko! ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysły miałyście niesamowite! A ta sukienka z twarzami mi przypomniała mój kolarz przedstawiający strój "Królowej Potępionych", który się składał z wyciętych z gazet twarzy i dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Najbardziej podoba mi się twój projekt stroju i oczywiście wykonanie ;)
    Niestety u mnie nie ma tego typu zajęć :(
    Marle

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania! Nie nadają się do noszenia na codzień, ale musiało być przy ich tworzeniu mnustwo świetnej zabawy :D Niestety nie mam zmysłu do ubrać i mody, więc nie bardzo mogę coś doradzić, ale jako samozwańcza artystka mówię, że ciuchy są świetne :D
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy wspominałam że kiedyś zrobisz światową sławę jako projektantka czy ci o tym nie wspominałam ? ;) stroje są genialne, pomysłowe, oryginalne (zresztą jak wszystko do czego się przykładasz ;) ). Widać że kreacje kosztowały was dużo pracy ale po efekcie końcowym widać że na prawdę warto było. Czekam na kolejny post :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dosc nietypowy pomysl na prace, ale wszystkiego trzeba probowac:)

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe projekty. Niestety nie do noszenia na co dzień. Zresztą jestem zaskoczona i uważam , że masz niesamowity talent.
    Pozdrawiam
    Justyna ~szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz jest tak że moda z dnia na dzień się zmienia.Sam nie wiem dlaczego tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze wam powiem, że wolę raczej tradycyjne ubrania. jeśli juz mam coś kupic to od jakiegoś czasu robie to w tym sklepie https://byinsomnia.com/pl/73-bluzy-i-swetry. Mają bardzo ciekawą i atrakcyjna ofertę, a do tego bardzo korzystne ceny. Wam tez polecam sprawdzic, ponieważ na prawdę warto

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też bardzo cenię sobie takie odważne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że rozwijasz swoje pasje i tworzysz coś takiego, ale to niestety nie jest mój styl. Szukam też jednak jakiś fajnych propozycji dla dzieciaków. Może coś polecisz? Na stronie https://butymodne.pl/kapcie-dzieciece-dla-dzieci-c25955.html można znaleźć kilka modnych kapci dla dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie Wy macie zdanie na temat zakupów w sklepach internetowych i jak często korzystacie z tej opcji? Jeżeli jesteście zainteresowani tematem mody, to polecam Wam sprawdzić ofertę na stronie https://www.pakamera.pll , gdzie znajdziecie produkty od polskich marek i małych manufaktur.

    OdpowiedzUsuń