poniedziałek, 16 listopada 2015

Pop Art




Hej
Ten tydzień był dla mnie nieco mniej pracowity, niż poprzednie. Siedząc w domu i nadrabiając zaległości ze szkoły, bo byłam chora. Została mi jeszcze odrobina wolnego czasu, a więc rysujemy!
Narysowałam trochę nowych prac, w tym jedną kolekcję, którą Wam dzisiaj pokażę. Jest ona nieco zwariowana i inna od reszty. dodałam ją na konkurs POP ART's na stronie Ferosh. Konkurs polega na zaprojektowaniu w stylu POP ART ubrania na czas jesieni i zimy. Jeszcze w poprzednim tygodniu zajmowałam się inspiracjami, a w domu zlepiłam wszystko w całość. Kropki, paski, wyraziste kolory wraz z użyciem bieli i szarości to główne elementy kolekcji.
Do jej narysowania użyłam promarkerów, kredek i czarnego cienkopisu.
Piszcie, co o niej myślicie. Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.



A tu kilka inspiracji:


grafika abstract, art, and artworkgrafika drawing, art, and colorsgrafika art, kardashian, and kyliejennergrafika girl, cry, and pop artgrafika fashion, girl, and stylegrafika art, fashion, and girlgrafika fashion, outfit, and lips

7 komentarzy:

  1. Wow! Ja właśnie jestem chora :<

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne prace! :)

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne stylizacje *o* Bym się nie zdziwiła jakbym za kilka lat zobaczyła w czasopismach modowych twoje kolekcje :) A sam pop art jest dużą inspiracją :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Agatka, Pozdrowienia od Kolegi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz super projekty! W ogóle super prowadzisz bloga. Nieźle rysujesz i robisz zdjęcia. Chyba ten trzeci projekt do mnie najbardziej przemówił. Czekam na kolejny post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń