środa, 11 lutego 2015

Abstrakcyjne kleksy

Hej

Dzisiaj chce pokazać jak robić takie "kleksy" artystyczne oczywiście :). Będą one użyte u mnie jako wzór na spódnicy, ale możecie je dowolnie wykorzystać. Maluje je farbami akwarelowymi, ale zwykłe mocno zabarwione plakatówki też dadzą radę.
Na początku robimy szkic bluzki i spódnicy, ale nie rysujemy jej dołu, ponieważ w miarę malowania i tak trzeba będzie to zgumkować.
Radziłaby, przed malowaniem farba pokolorować skórę twarzy i rąk.


Całą spódnicę pokrywamy wodą.


Wybieramy dwa kolory farb.


Ciemnym odcieniem pokrywamy góre spódnicy w niektórych miejscach dodajemy większą ilość farby.


Na to dodajemy trochę wody.


i jasnej farby.

Pionowo stawiając szkicownik dmuchamy w dół :)
dzięki temu uzyskamy fajny efekt


Podobnie zaczynamy malować bluzkę.
Najpierw całą pokrywamy wodą.

Później cieniujemy ja farbą, aby ciemny kolor był przy brzegach i zacienionych miejscach a jasny w środku.


Zostawiamy na kilka minut, aby bluzka wyszchła i dodajemy w kącie spódnicy jeszcze jedną "plamę"



Znowu czekamy aż wyschnie i dorysowujemy różne dodatki itp., według uznania.


W tym rysunku użyłam tez tego sposobu.
Mam nadzieję, że post się opublikuje, bo aktualnie nie ma mnie w domu, wiec na wszystkie komentarze odpowiem dopiero pod koniec lub początek tygodnia.

Jak podobała Wam się lekcja?

21 komentarzy:

  1. Ale śliczne *.*
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękniuśne <3 <3 *-* :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka i oko! Masz talent i powinnaś to wykożystać do rysunków żurnalowych.

    Zapraszam do mnie: http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz właśnie trochę ćwiczę rysowanie ludzi, żeby już zbyt często nie korzystać z gotowych szkiców modelek.

      Usuń
  4. ale świetny pomysł! :D spróbuje na pewno!

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne *O*
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow bardzo ładnie rysujesz ;)

    joanne-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie, oko rewelacyjne! :) ♥

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwacją,
    to zacznij i daj znać u mnie :)
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie zazdroszczę talentu !!!! http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne, też uwielbiam wykorzystywać taką technikę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woo miazga!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/be-happy.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonały blog. Niewątpliwie oryginalny. Polecam stosowanie dużej ilości epitetów oraz przytaczanie historyjek - najlepiej autentycznych. To wpłynie pozytywnie na poczytnosc i zainteresowanie blogiem. Z góry dzięki za kom na moim blogu :-)

    http://zagrobelny.pl/porywaj-tekstem/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady, na pewno się przydadzą.
      Wpadnę na bloga :)

      Usuń
  12. Kiedyś także używałam tej metody jest super :)
    Pozdrawiam :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny rysunek, uwielbiam takie efekty, dlatego moje ulubione farby to właśnie akwarele. Sama też dużo rysuję i maluję, co również upubliczniam na blogu, więc byłoby mi bardzo miło, gdyby ktoś znający się na rysowaniu jak Ty zajrzał do mnie i wyraził, co sądzi. :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę czytać takie blogi na okrągło, a Twój jest bardzo fajny, wiec obserwuje :)

      Usuń
  14. Uwielbiam dziewczyny,które są artystkami tak jak ty <3
    Zapraszam na konkurs u mnie :)

    OdpowiedzUsuń