czwartek, 1 stycznia 2015

Co znalazłam pod choinką?

Hej
 
Na początku chciałabym złożyć Wam Noworoczne życzenia, żeby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego!
 Pisałam pod ostatnim postem, że pokaże prezenty, które dostałam na Święta. Są to przede wszystkim różne przyrządy plastyczne, które od dłuższego czasu bardzo chciałam wypróbować.
 


 Wilgotne Akwarele Karmański
 
 
Nigdy nie używałam prawdziwych akwareli tylko takie typowo szkolne itp.
 
Spytałam się kilku już bardziej doświadczonych osób jeśli chodzi o farby i każdy mówił, że najlepsze są w kostkach.
 
Postanowiła, że jak na razie taki zestawik mi starczy + biały kolor.
Malowałam mini już kilka prac i mogę je polecić, bo sa świetne.
 
JAk farby to oczywiście pędzelki i paletka.
Pędzle są syntetyczne i też jestem z nich bardzo zadowolona.
Paletki jeszcze nie używałam, potrzebuje jej przedewszytskim do szkoły.

 
Szkicownik A5
 
Zapomniałam zrobić zdjęcie jak wygląda z zewnątrz, ale widać trochę na pierwszym zdjęciu.
Bardzo fajnie się rysuje w nim szybkie szkice ołówkiem i można mieć go zawsze przy sobie.
 

Promarkery
W swojej kolekcji mam już 10, ale brakowało mi niektórych kolorów.
Lubie nimi rysować. Najczęsciej strosuje je jako taką "podstawę" na której rysuje kredkami.
Cienkopis 003
Jest to czarny, bardzooo cięki cienkopis przeznaczony do rysowania.
Chce zaznaczać nim małe szczegóły przy projektach.
Żelowy długopis z białym wkładem
Co tu dużo pisać, przyda się do zaznaczania bardzo jasnych miejsc w rysunkach lub do zdobienia przeróżnych rzeczy.

 
Niedługo wstawie kilka nowych prac i bardziej szczegółowe recenzje akwareli i promarkerów.
 
Oprócz przyborów dostałam także książkę o projektowaniu mody, trochę rzeczy do ubrania i torbę na którą polowała od dłuższego czasu. Dostałam także inne rzeczy, ale te, które opisałam najbardziej pasują do tematyki bloga :)

A co  Wy dostaliście na święta?

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ukradnę Ci te promarkery :D. Sama poluję na nie od dawna :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Mam nadzieję, że uda Ci się je kupić , bo naprawdę świetnie się nimi rysuje ;)

      Usuń
  3. Super prezenty! Nie pogardziłabym ;)) Chociaż promarkery dostałam ^_^ Tzn. 3 normalne + 5 neonowych :) Uwielbiam nimi rysować! Mam ich 20 ;))
    Obserwuje twojego i pozdrawiam :))
    Jeżeli chcesz zobaczyć moje prace to zapraszam na bloga->
    http://kajkoszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty ! Na prawdę godne pozazdroszczenia ;) Czekamy na recenzje jak najszybciej . Pozdrawiam i życzę udanego nowego roku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty
    pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili do mnie.
    http://pauline-memories.blogspot.com
    Szczęśliwego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. torba P R Z E P I Ę K N A <3
    http://mysteriousxworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA!
    Więcej u mnie: http://swiattonietylkopieniadzeislawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka! Ja dostałam m.in nauszniki na uszy, są świetne! :)
    zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne prezenty *.* Chodzę do szkoły plastycznej i akwarele Karmański są najlepsze, W ogóle akwarele w kostkach najlepsze, ale Karmański to już bomba :) Pędzle syntetyczne jak najbardziej okej, zwłaszcza do akwareli bo są miękkie :) Szczerze zazdroszczę i cieszę się , że mamy wspólną pasję ! Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty jak widzę jak najbardziej udane :D !
    http://miooodziablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty bardzo fajne ;)
    http://unusual-planet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prezenty, ja chcę sobie kupić Promarkery *O* Co ja dostałam na Święta, możesz zobaczyć tutaj: http://neylaa-and-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam Promarker i polecam :) Są one dostępne w innych krajach. Mieszkam w Anglii i niedawno zakupiłam są bardzo dobre ;) http://sketchtoypl.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń