czwartek, 23 października 2014

Zbiór rysunków

Hej
Mam ostatnio dużo do uczenia itp. ale dzisiaj zrobiłam sobie trochę przerwy i chce Wam  pokazać, co rysowałam przez ostatni czas. Niektóre już możliwe widzieliście na moim fb gdzie wstawiam różne wpisy częściej https://www.facebook.com/designeragata
 
 
Pierwsza praca rysowana na plastykę. Trzeba było dorysować coś do wycinka z gazety dowolną techniką.
Jak widzicie wybrałam cienki, czarny długopis. Na początku nie wiedziałam co narysować. Miałam dużo pomysłów, ale trudno mi jakoś było to zgrać i na końcu wyszło coś takiego.
 
długopis "Toma"

 
Moje zajęcia plastyczne także się zaczęły.
 
Trudno mi się czasami wyrobić w czasie, bo trwają one 1,5 h , a kartki są dość duże.
 
Poniżej martwa natura w ołówku


ołówek bezdrzewny Koh-i-Noor
 
Moja praca w porównaniu do kartki A4.
Jak już piałam trzeba cię trochę namachać ręką :P
 
 
Wczoraj na zajęciach kartki były już mniejsze, ale za to narysowałam 8 rysunków :)
Co kilka minut zmieniała się osoba do pozowania i tak w kółko.
Wiem, że moje prace dziwnie wyglądają. Przede mną jeszcze dużo ćwiczeń, jeśli chodzi o proporcje.


ołówek bezdrzewny Koch-I-Noor


Kiedyś strasznie naszło mnie na promarkery i coś tam nabazgrałam. Starałam się łączyć kolory, pomimo, że mam ich dość mało niestety np. na spódniczce średnio to widać.
 
Promarkery, długopis żelowy 0.4
 
A to rysunek, który chyba najprzyjemniej mi się rysowało :)
Łączenie kolorów był najlepsze. Chętnie bym narysowała takie coś jeszcze raz.
 
Kredki: Faber Castell Polichromos

 
A na końcu 3 projekty:
 
 
 Dedykacja za I miejsce w konkursie dla Anulak224.
 
Rysowany jak większość takich projektów.
 
Kredki Faber Castell polichromos, długopis żelowy 0.4

 
..i dwa projekty na konkurs Manga Style
Także te same przybory.

To chyba wszystko, rysowałam jeszcze kilka prac, ale nie mam ich przy sobie.
Jutro idę na konkurs plastyczny ze szkoły, trzymajcie kciuki :)
 
Jeśli mam jakieś błędy w rysunkach to piszcie, cały czas się uczę, a to mi pomoże ;)
 

7 komentarzy:

  1. Wow, potworek najlepszy! Cudowne przejścia kolorów. Jak dla mnie najlepsza Twoja praca : )

    noirceurart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stwierdzam iż właścicielka tego bloga ma po prostu talent...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza praca *.*
    Super!
    Na początku myślałam, że to calość ;)
    A te projekty na konkurs Mangastyle? Genialne!
    Koń pikachu ha! Jakie pomysłowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza praca genialna. pomyslowosc plus wykonanie.. swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie rysujesz, chciałabym mieć taki talent jak ty :)
    Zapraszamy do mnie
    topowa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałeś/aś wybrany/a do LBA!

    http://blizszysercu-fotografia.blogspot.com/2014/11/know-how.html

    OdpowiedzUsuń