piątek, 31 stycznia 2014

Moje ferie

Hej
Dzisiaj juz piatek, zostaly juz tylko 2 dni feri :( jeszcze dobrze pamietam jak sie zaczynaly,wszyscy sie cieszyli i jak najszybciej chcieli wyjsc juz ze szkoly. A teraz juz koniec.. znowu sie zacznie: ranne wstawanie, siedzenie na lekcjach, masa zadan domowych, nauki a przede wszystkim malo czasu na rysunki i blog.  No ale trudno trzeba jakos to wszystko pogodzic. Szkoda ze to wszytsko tak szybko zlecialo, ale moge powiedziec ze ferie mi sie udaly. Na kilka dni przed feriami sypalo dosc duzo sniegu, ktory zostal az do teraz. Dzieki temu pewnie niektorzy spedzili ferie na stokach lub w inny  sposob zwiazany ze sniegiem. Niedaleko mnie jest taki maly stok na ktorym mozna pojezdzic na nartach i snowboardzie oraz na oponach. Wg dosc fajna zabawa sa opony :D hehe pozjezdzalam sobie ostatnio kilka razy bo zrobil sie wiatr i strasznie zimno i trzeba bylo wracac do domu.
 
Tu nagranie jak sie jedzie na takich oponach (orginalna nazwa to snowtubing) ten tor jest dosc inny niz ja zjezdzalam bo moj byl pozakrecany i szybciej owiele jezdzil.
 
 
Na feriach bylam takze na kilka dni w duuuzym hotelu z aqwaparkiem, spa, lodowiskiem, salonem gier i innymi takimi rzeczami. Codziennie byla swiatna zabawa. Wyszlam tez tam na krotki spacer porobic kilka zdjec. Moze wam sie spodobaja :)








 
hehe niewiem czy nadaje sie na fotografa, ale ostatnio podoba mi sie dosc fotografowanie.
 
Przy okazji gratuluje wszystkim dziewczyna ktore dotaly sie do redaktorek na blogu TM, a tym ktore sie niedostaly powodzenia przy nastepnych naborach ;)
 

 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz