wtorek, 21 stycznia 2014

FERIE i konkurs TM

Hej
Przez ten tydzien bylo dosc duzo nauki, trzeba bylo wszytsk pozaliczac, bo dzisiaj zaczely sie FERIE i mam wolne na 2-tygodnie uff :D. Jak zawsze bardzo sie ciesze, bo mam duzo czasu na rysowanie, robienie lekcji rysowania, blogowania czy zajmowania sie innymi rzeczami na ktore nidy niemam czasu. W tym przypadku chce cos zrobic z moim pokojem np. odswierzyc jakies szafki lub tez zamierzam kupic sobie kilka poduszek i jakis innych dekoracji. Moze pokaze wam z tego conieco na blogu ;).
Czyli na ferie mam jakies tam plany.. jeszcze chyba gdzies pojade, ale napewno nie na zadne narty itp jakos mnie to niekreci.

Tu rysunki ktore musze jeszce skonczyc, ten srodkowy kot mnie dobija rysuje go juz od swiat musze sie za niego wziasc i skonczyc.

A tu moj haft bedzie z tego kubek na kredki, dlygopisy itp, ale musze jeszce go zszyc, takze w ferie bede to robic.


Takze admin oglosil nowy konkurs internetowy :)

oto on i cale jego szczegoly.

Konkurs na przebranie karnawałowe TOPModel

Karnawał trwa, a TOPModelki dostały mnóstwo zaproszeń na bale przebierańców! Zaprojektuj przebranie karnawałowe dla wybranej TOPModel!



Swój projekt zeskanuj lub zrób mu zdjęcie (pamiętaj o dobrej jakości!) i wyślij do nas mailem na plus-z@plus-z.pl. W treści maila podaj swoje imię, nazwisko i wiek. Do pracy dołącz oświadczenie podpisane przez rodzica lub opiekuna, prace bez oświadczenia nie będą brane pod uwagę!.

Dla autorów 12 najlepszych projektów mamy super nagrody:
zestawy kreatywne Glamour TOPModel!


Przewidujemy także wyróżnienia-niespodzianki TOPModel :)

<

Data zakończenia zbierania prac: 2014-02-10

Nagrody

Nagroda główna

Nagroda główna Zestaw do sukien Glamour TOPModel
Mi bardzo sie podoba konkurs, a na szkicownik patrzylam juz w sklepie czy by sobie go niekupic ale pomyslalm ze jeszcze zobacze :) a tu prosze jest xD Mam 3 pomysli na stroj tylko niewiem na jaki sie zdecydowac, jeszce pomysle.
A w bierzecie udzial? 
Raczej w ferie sie niebede nudzic, tyle fajnych rzeczy :D
A kto z was juz zaczol ferie?

2 komentarze:

  1. Ale ci zazdroszczę! ;) Ja ferie mam dopiero od 17 lutego... :p WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczęłam ferie 20 stycznia ;) Śliczny kotek!!!

    OdpowiedzUsuń